رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

پرتوآذر: با اشتباهات سرپرست تیم‌ ۲ مدالم از دست رفت نه پنچری/ ثابت کردم دوچرخه‌سوار تاپ آسیا هستم

8:45 - 05 آبان 1401
کد خبر: ۴۴۸۷۸۱۵
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
بانوی رکابزن تیم ملی دوچرخه‌سواری ایران گفت: وظیفه ورزشکار نیست که قبل از مسابقه وظایف سرپرست یا دیگر اعضای کادر را انجام دهد.

فرانک پرتوآذر در گفت‌وگو با میزان، درباره ناکامی در تکرار مدال مسابقات دوچرخه‌سواری کوهستان آسیا به دلیل بدشانسی و پنچر شدن لاستیک، اظهار داشت: برای مسابقات قهرمانی آسیا ۲ سال زحمت شبانه‌روزی کشیدم و در این فصل حدود یک میلیارد تومان هزینه کردم و تجهیزاتی معادل ۲۰۰۰۰ هزار یورو تهیه کردم. کل سال را دور از خانواده در اروپا بودم و به صورت مستمر در اردو‌ها و مسابقات رکاب زدم تا بتوانم در مسابقات قهرمانی آسیا نتیجه خوبی بگیرم و مدال دوره گذشته‌ام را خوشرنگ‌تر کنم. فدراسیون دوچرخه‌سواری هم با وجود این شرایط سخت اقتصادی تیم کوهستان را با کره‌جنوبی اعزام کرد، اما متاسفانه با اشتباهات سرپرست تیم مدال از دست رفت.

بانوی رکابزن تیم کوهستان با انتقاد از اشتباهات سرپرست تیم ملی در قهرمانی آسیا، خاطرنشان کرد: هدفم این بود که به خودم و بقیه ثابت کنم که جایگاه در آسیا کجاست. خوشبختانه در مسابقه نخست اختلاف سطح من برای همه ثابت شد. پنچری جزیی از اتفاقات در مسابقات دوچرخه‌سواری کوهستان است، اما می‌شود با برنامه‌ریزی درست ، زمان کمتری را به خاطر پنچری از دست داد. متاسفانه وقتی سرپرست تیم‌ تجربه و مدیریت خوبی نداشته باشد، یک پنچر شدن باعث اتلاف زمان بیشتر و در نهایت از دست دادن جایگاه سوم شد. اگر یک قطعه زاپاس همراهم بود، می‌توانستم جایگاه سومی خودم را حفظ کنم.

*سرپرست فراموش کرد شماره‌ام را تحویل دهد و حذف شدم

وی با تاکید بر اشتباهات سریالی سرپرست تیم‌ ملی، افزود: برای مسابقه روز دوم متاسفانه سرپرست فراموش کرد که شماره‌ام را به من تحویل دهد و من حذف شدم تا مدالی که با توجه به شناختم از رقبا و مسیر مسابقه برایم قطعی بود را از دست دهم. با وجود این اتفاقات، مسابقات قهرمانی آسیا برای من تموم شد و از اکنون برنامه‌ام را متمرکز به مسابقات انتخابی المپیک و بازی‌های آسیایی ۲۰۲۳ گذاشتم.

پرتوآذر در پایان تاکید کرد: خوشحالم که به همه ثابت کردم، فرانک پرتوآذر دوچرخه‌سوار تاپ آسیا است و جزو مدعیان دوچرخه‌سواری کوهستان آسیا هستم، اما امیدوارم که پیگیری شود تا اتفاقاتی در این سطح دیگر پیش نیاید. نباید هزینه میلیاردی تیم‌ باشگاهیم و همچنین ۷۰ میلیون تومان هزینه فدراسیون دوچرخه‌سواری بابت اعزام که باید به مدال منجر می‌شد به خاطر اشتباهات فردی برخی افراد از دست برود. باید فیلتری وجود داشته باشد تا یک سرپرست عملکرد و راندمانش را قبل از رفتن به مسابقه سطح بالایی در حد قهرمانی آسیا اثبات کرده باشد، زیرا وظیفه ورزشکار نیست که قبل از مسابقه وظایف سرپرست یا دیگر اعضای کادر را انجام دهد. مسابقات قهرمانی آسیا جای آزمون و خطا نیست؛ مخصوصا زمانی که فدراسیون با وجود این همه مشکل مالی تلاش کرد تا تیم به کره‌جنوبی اعزام شود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *