رئیس کل دادگستری گلستان: طرح ممنوعیت مرخصی به محکومان سرقت ادامه دارد

9:40 - 03 آبان 1401
کد خبر: ۴۴۸۷۶۰۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان گلستان گفت: محکومان سرقت تا پایان دوره محکومیت خود در زندان می‌مانند و به آنان مرخصی داده نمی‌شود.

خبرگزاری میزان- حیدر آسیابی در جلسه کارگروه کنترل مجرمان حرفه ای، خطرناک و سابقه‌دار استان گلستان گفت: محکومان سرقت تا پایان دوره محکومیت خود در زندان می‌مانند و به آنان مرخصی داده نمی‌شود.

وی در ادامه تصریح کرد: از تخفیف مجازات و عفو هم برای این محکومان، خبری نخواهد بود.

آسیابی از پایش محکومان سرقت پس از آزادی نیز خبر داد و گفت: لیست سارقانی که پس از طی دوره محکومیت آزاد می شوند نیز به منظور رصد به نیروی انتظامی اعلام می شود.

رئیس کل دادگستری استان گلستان خطاب به قضات رسیدگی کننده به پرونده اغتشاشات اخیر تاکید کرد: در رسیدگی به پرونده افراد هدایت کننده اغتشاشات، ساده انگاری نکنند.

آسیابی بیان کرد: در کنار رافت اسلامی با افرادی که نقش موثر در اغتشاشات نداشتند، احکام قاطع در انتظار عناصر اصلی اغتشاشات، خواهد بود.

محمود اسپانلو، دادستان گلستان هم در این جلسه گفت: برای ایجاد وحدت رویه در اعطای مرخصی به زندانیان، 2 دادیارناظر در زندان های گرگان و گنبدکاووس مستقر کردیم.

وی از تشکیل بانک اطلاعاتی از دستگیرشدگان در اغتشاشات استان هم خبر داد و افزود: اسامی همه بازداشتی ها در این بانک اطلاعاتی ثبت و برای رصد و پایش در اختیار دستگاه های امنیتی قرار می گیرد.

انتهای پیام/


برچسب ها: سرقت گلستان

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *