رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

رئیس کل دادگستری سمنان: یک پرونده اختلافی پس از 2 سال منجر به سازش شد

9:27 - 03 آبان 1401
کد خبر: ۴۴۸۷۵۶۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان سمنان از حصول صلح وسازش در یک پرونده اختلافی پس از 2 سال خبر داد.

خبرگزاری میزان- محمدجعفر عبداللهی از حصول صلح وسازش در یک پرونده اختلافی پس از 2 سال در استان سمنان خبر داد.

وی تصریح کرد: از آنجایی که نظارت بر درخواست‌های مردمی به دقت بررسی و درخواست مراجعان به دستگاه قضایی استان سمنان بدون اقدام قانونی باقی نمی ماند، پس از دریافت درخواست اعمال ماده ۴۷۷ و بررسی محتویات پرونده، مشاهده شده طرفین این پرونده، مدت دو سال است که با یکدیگر اختلاف دارند.

عبداللهی در ادامه افزود: این اختلاف از طرح یک شکایت بین طرفین با اتهامی از طریق فضای مجازی اتفاق افتاده بود که از سوی شاکیه برای تجویز اعمال ماده ۴۷۷ در خصوص رأی قطعی صادره به دادگستری کل استان سمنان مراجعه داشتند.

وی در ادامه بیان کرد: پس از وصول درخواست شاکیه و بررسی محتویات پرونده در یک وقت فوق العاده و خارج از نوبت دیدار های مردمی؛ به دفتر اینجانب دعوت و با میانجیگری بعمل آمده طرفین نسبت به یکدیگر اعلام گذشت داشته و رضایت قطعی و منجز خویش را ارائه کردند.

رئیس کل دادگستری استان سمنان افزود : با کسب صلح وسازش و اصلاح ذات البین به‌عمل آمده، بین طرفین فضای صمیمیت حاکم شد.

عبداللهی خاطرنشان کرد: اصلاح روابط بین افراد باعث ایجاد آثار و برکات متنوعی در جامعه خواهد شد و دستگاه قضایی استان سمنان به مراجعات و درخواست های مردمی بی تفاوت نیست و صرفاً به صورت شکلی در راستای انجام موازین قانونی توجه نداشته بلکه باور داریم که مردم دادگستری را بعنوان پناهگاهی برای حفظ امنیت پایدار و انتظام اجتماعی می دانند.

انتهای پیام/


برچسب ها: دادگستری سمنان

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *