سجادی: با ادعاهای بی‌اساس درباره حذف از جام جهانی با روان مردم بازی کردند

16:00 - 02 آبان 1401
کد خبر: ۴۴۸۷۱۳۸
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
وزیر ورزش و جوانان گفت: یک هفته بود با روح روان مردم بازی کردند و دیروز دیدید بی پایه و اساس صحبت کردند و فیفا چه واکنشی به این موضوع داشت.

خبرگزاری میزان - سید حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان در مراسم اختتامیه المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید.

*امروز صحبت از رشته‌هایی شد که المپیکی هستند که امیدوارم در آینده شاهد حضور همه رشته‌های ورزشی باشیم چه المپیکی و چه غیر المپیکی که رشته‌های بسیار جذابی وجود دارند از رشته‌های مختلف رزمی گرفته تا رشته های مختلف اتومبیل رانی که برای همه جذاب هستند و می توانند برای حضور ورزشکاران متعدد زمینه ساز شوند.

*ما چند اصل در تعلیم و تربیت داریم که اولین آن اصل فعالیت است. بر این مبنا بچه در سنین رشد فعالیت می کند و ممکن است به ورزش های مختلفی علاقه داشته باشد. در بیست سالگی معلم بودم و در مدارس شاهد افتخار معلمی داشتم. جهش و فعالیت در ذات همه بچه ها وجود دارد. در ورزش مجموعه از این فعالیت ها وجود دارد. آزمون و خطا دیگر جواب نمی دهد و باید سیستماتیک درخدمت استعدادهای برتر کشور باشیم.

*یک هفته بود با روح روان مردم بازی کردند و دیروز دیدید بی پایه و اساس صحبت کردند و فیفا چه واکنشی به این موضوع داشت. به نتایج قهرمانان خودمان در هر رشته ورزشی توجه می‌کنیم و همه به تیم‌های ملی خود تعصب و غرور داریم. بعد از انقلاب همه مدیران سعی کردند که به بضاعت خود کار کنند و این تلاش برای ما قابل احترام است.

*ورزش‌های المپیکی تنها برای ما مهم نیست و ورزش‌های غیر المپیکی نیز برای ما در درجه اهمیت قرار دارد. برای همه رشته‌ها برنامه ریزی می‌کنیم. یکی از وظایف مهم ما ایجاد دستور العمل برای ورزش‌های روستایی و بومی محلی است.

*برگزاری المپیاد تازه شروع راه است و حالا برنامه ما این است که حواسمان به نخبه‌ها باشد. طبق فرمایشات رئیس جمهور باید به فکر معیشت ورزشکاران باشیم و این وظیفه ما است که در راستای ایجاد معیشت برای ورزشکاران تلاش کنیم.

*اگر مسابقه‌ای برگزار کنیم که خارج از ضوابط استاندارد باشد قطعا زحمات ما به نتیجه نخواهد رسید و وظیفه داریم که در همه حوزه‌های ورزش استانداردسازی را انجام دهیم. امیدواریم که این استعدادها تا سال های سال موجب ایجاد شوق و شعف در کشور شوند و با افتخارآفرینی که در میادین مختلف انجام می‌دهند، الهام بخش برای همه نوجوانان و جوانان دیگر باشند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *