عبدی: پرسپولیس صدرنشین است، پس جای انتقاد باقی نمی‌ماند/ بزرگترین تیم‌های دنیا هم دچار اُفت می‌شوند

0:02 - 03 آبان 1401
کد خبر: ۴۴۸۶۷۰۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هم اکنون پرسپولیس با 21 امتیاز صدرنشین لیگ است و دیگر جای انتقادی برای تیم صدرنشین باقی نمی‌ماند.

بهادر عبدی در گفت‌وگو با میزان، درباره عملکرد تیم فوتبال پرسپولیس در چند هفته اخیر لیگ برتر اظهار داشت: بعد از یکی، دو هفته که پرسپولیس به خاطر برخی از مسائل بیرونی در شوک فرو رفته بود و مقابل تراکتور در ورزشگاه آزادی با یک گل مغلوب شد، برابر تیم خوب سپاهان که حریف مستقیم پرسپولیس هم است در اصفهان یک امتیاز گرفت که نتیجه بدی نبود.

وی افزود: پس از ناکامی کوتاه مدت که بزرگترین تیم‌های دنیا هم در برخی از اوقات دچار آن می‌شوند، دوباره با تدابیر کادر فنی مجدداً تیم برای حضور پرقدرت در مسابقات لیگ برتر کارش را آغاز کرد. سپس پرسپولیس در دیدار مقابل تیم‌های مس رفسنجان و ملوان با ارائه بهترین عملکرد به صدرنشینی خود ادامه داد.

*پرسپولیس شیک‌ترین فوتبال را در لیگ برتر ارائه می‌دهد

کارشناس فوتبال با اشاره به اینکه پرسپولیس تنها تیمی است که شیک‌ترین فوتبال را در لیگ برتر ارائه می‌دهد، عنوان کرد: هم اکنون پرسپولیس با سرمربی‌گری یحیی گل‌محمدی تنها تیمی است که خط به خط فوتبال را رو به جلو بازی می‌کند. امکان دارد هر تیمی به صورت بازی مستقیم، فوتبال هجومی را ارائه بدهد، اما پرسپولیس با مالکیت توپ و پاس‌های زیاد در هر بازی، تفکرات هجومی خود را در زمین پیاده می‌کند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به برخی انتقادات که چرا این تیم با یک فوروارد بازی می‌کند، تصریح کرد: برخی از کارشناسان اعتقاد دارند که هر تیم باید دو مهاجم را در نوک حمله قرار دهند تا به مدافعان حریف فشار بیاورد. اگر یک فوروارد به خط حمله اضافه شود، بالطبع یک نفر از خط هافبک تیم کمتر خواهد شد. اما در سیستم تهاجمی بزرگترین تیم‌های دنیا ۲ وینگر در کنار تک فوروارد به خط حمله اضافه می‌شوند تا قدرت هجومی خود را بیشتر کنند. در پرسپولیس هم وینگرهای با قدرت تهاجمی بالایی همچون ترابی، صادقی و عالیشاه به خط حمله اضافه می‌شوند. مسئولیت فنی تیم بر عهده سرمربی است و هر تصمیمی که کادر فنی می‌گیرد باید در خصوص نتیجه پاسخگو باشد. هم اکنون پرسپولیس با 21 امتیاز صدرنشین لیگ است و دیگر جای انتقادی برای تیم صدرنشین باقی نمی‌ماند.

*مس کرمان فوتبال باکیفیتی را ارائه می‌‌دهد

عبدی در مورد دیدار هفته یازدهم پرسپولیس با مس کرمان در ورزشگاه آزادی تاکید کرد: مس کرمان تیم بدی نیست و با سرمربی‌گری فرزاد حسین‌خانی مجدداً به لیگ برتر بازگشته است و حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. آنها در ورزشگاه خانگی یا خارج از خانه فوتبال باکیفیتی را ارائه می‌‌دهند. این تیم با اینکه در 10 هفته توانسته فقط 9 امتیاز بگیرد، اما تیم خوبی نشان داده است. اگر سرمربی این تیم کری هم برای پرسپولیس خوانده است، خواسته از نظر روحی و روانی بازیکنانش را برای این بازی آماده کند. بهتر است پرسپولیس با پیروزی مقابل مس کماکان در صدر جدول باقی بماند تا بعد از جام جهانی با اطمینان خاطر وارد ادامه لیگ برتر شود.

وی در خصوص تعطیلی بلندمدت لیگ برتر به خاطر رقابت‌های جام جهانی 2022 قطر گفت: متأسفانه کل لیگ‌های دنیا به خاطر تداخل با جام جهانی تعطیل می‌شود. این در حالی است که مسابقات لیگ‌ها در حال شکل گرفتن بود و به جذابیتش اضافه می‌شد. به طور حتم بعد از جام جهانی بازیکنان اُفت خواهند کرد و کادر فنی تیم‌های کار سختی خواهند داشت تا دوباره بازیکنان را برای آغاز رقابت‌ها از هر لحاظ آماده کنند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *