ارجاع بخش اول طرح اصلاح آیین‌نامه داخلی مجلس به شورای نگهبان/ ارائه بخش دوم به صورت مجزا

9:26 - 01 ارديبهشت 1394
کد خبر: ۴۴۸۶۷
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
خبرگزاری میزان: رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در جریان بررسی طرح اصلاح آیین‌نامه داخلی مجلس، این طرح به دو قسمت مجزا تقسیم شد، گفت: قسمت دوم طرح مذکور به صورت مجزا بررسی خواهد شد و قسمت اول را تمام شده تلقی می‌کنیم تا به شورای نگهبان ارجاع و درخصوص آن تصمیم‌گیری شود.

: رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در جریان بررسی طرح اصلاح آیین‌نامه داخلی مجلس، این طرح به دو قسمت مجزا تقسیم شد، گفت: قسمت دوم طرح مذکور به صورت مجزا بررسی خواهد شد و قسمت اول را تمام شده تلقی می‌کنیم تا به شورای نگهبان ارجاع و درخصوص آن تصمیم‌گیری شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی ، علی لاریجانی در جلسه علنی امروز سه شنبه (اول اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی، اظهارکرد: دستور کار امروز مجلس ادامه بررسی طرح اصلاح آیین نامه داخلی بود که شامل دو بخش می‌شود.

رییس مجلس شورای اسلامی افزود: در جریان بررسی این طرح قسمتی از آن وارد جزئیات شده بودیم و بررسی آن به اتمام رسیده بود اما بخش دیگر طرح مذکور وارد جزئیات نشده بودیم، بر این اساس در نشستی که با اعضای هیات رئیسه داشتیم، تصمیم بر این شد که قسمتی که کار بررسی آن به اتمام رسیده و یکجا رأی‌گیری شده است به شورای نگهبان ارجاع شود.

وی تصریح کرد: بر این اساس قسمت دوم طرح اصلاح آیین‌نامه داخلی مجلس به صورت طرح مجزای دیگری در مجلس بررسی خواهد شد و نمایندگان هم فرصت بیشتری برای بررسی این طرح خواهند داشت.

لاریجانی تاکیدکرد: این شیوه بررسی شیوه مناسب‌تر و درست‌تری است و با آیین‌نامه داخلی هم انطباق دارد. لذا قسمت دوم طرح مذکور به صورت مجزا بررسی خواهد شد و قسمت اول را تمام شده تلقی می‌کنیم تا به شورای نگهبان ارجاع و درخصوص آن تصمیم‌گیری شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *