وقتی که حاشیه های "در حاشیه" جذاب تر از متن می شود

9:09 - 01 ارديبهشت 1394
کد خبر: ۴۴۸۶۲
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
خبرگزاری میزان: اگر این روزها در گوشه و کنار محل کار و زندگی و در محیط های عمومی دقت کنید، هر جا بحث آخرین ساخته ی مهران مدیری می شود اغلب می گویند پشت صحنه اش قشنگ تره ! و این یعنی اگر همین چند دقیقه ی پرت و انتهایی سریال "در حاشیه " نبود ، از تعداد بینندگان آن به شدت کاسته می شد و آنقدر که تماشای پشت صحنه "در حاشیه " جذاب است ، اصل سریال کشش ندارد.

: اگر این روزها در گوشه و کنار محل کار و زندگی و در محیط های عمومی دقت کنید هر جا بحث آخرین ساخته ی مهران مدیری می شود اغلب می گویند پشت صحنه اش قشنگ تره ! و این یعنی اگر همین چند دقیقه ی پرت و انتهایی سریال "در حاشیه " نبود ، از تعداد بینندگان آن به شدت کاسته می شد و آنقدر که تماشای پشت صحنه "در حاشیه " جذاب است ، اصل سریال کشش ندارد.



به گزارش : اگر این روزها در گوشه و کنار محل کار و زندگی و در محیط های عمومی دقت کنید هر جا بحث آخرین ساخته ی مهران مدیری می شود اغلب می گویند پشت صحنه اش قشنگ تره ! و این یعنی اگر همین چند دقیقه ی پرت و انتهایی سریال "در حاشیه " نبود ، از تعداد بینندگان آن به شدت کاسته می شد و آنقدر که تماشای پشت صحنه "در حاشیه " جذاب است ، اصل سریال کشش ندارد.

انگار که مهران مدیری هنوز در فضای سریال های سوپرمارکتی اش مانده ، در سریال طنز " در حاشیه " کمتر از آنچه در طنزهای قبلی مدیری در سیما داستان و سرگرمی می دیدیم و مشعوف می شدیم، می بینیم .

"در حاشیه " از پاورچین و نقطه چین تا شب های برره و مرد هزار چهره عقب تر است هرچند محصول 1394 است ..

گرچه شاهد برخی بازی های خوب و تیپ سازی های جالب و طبق معمول تکه کلام های تازه در این مجموعه هستیم اما این ها هیچ کدام نقص سریال "در حاشیه " را که همان داستان است جبران نمیکند ، بعید است مدیری و تیم نویسندگانش حواشی پیش آمده قبل از پخش مجموعه را باعث این افت کیفی عنوان کنند ، بعید است ..اما اگر حتی اینگونه باشد باز هم انتظار مخاطبان تلویزیون از مدیری بیش از این ها بود ، سریال " در حاشیه " در هر قسمت خود تنها چند دقیقه ی بسیار کوتاه مخاطب را می خنداند یا به فکر وا می دارد ، بقیه آن لودگی و کش دادن بیخود و بی جهت ما جرا است . و یادمان نرود که هزینه ساخت سریال و حواشی پیش آمده برای آن در وضعیت نامناسب مالی سازمان صداو سیما چه برآورد مالی را بر گردن سازمان گذاشته است ، پس انتظار می رود در مقام عمل نیز قدر این فرصت بیشتر دانشته شود.

بدون شک عوامل در حاشیه باید از فرصت بازگشت دوباره به رسانه ملی و بیننده میلیونی آن بهره ی بیشتری بگیرند و به جای سلفی گرفتن های پی در پی از خود شان در این مجموعه و انتشار آن در فضای مجازی در جهت ارتقا کیفیت سریال اقدامی کنند. اینطور که معلوم است سریال هم زمان با پخش در حال ضبط است و همین نکته می تواند برآیندی از اقبال عمومی به آن را به عوامل سازنده نشان دهد ، تا بلکه در قسمت های پیش رو قوت بگیرد.

"در حاشیه " می تواند هر چه زودتر از حاشیه هایش بکاهد و به اصل مطلب بپردازد، تا هواخواه بیشتری جذب کند به قول ضرب المثل ایرانی " ز تعارف کم کن و بر مبلغ افزا " ...


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *