فتح‌‌الله‌زاده: قرار نیست ساپینتو تمام بازی‌ها را ببرد/ از بازیکنان برای مطالبات فرصت خواستم/ همه بدهی‌ها برای آجورلو نیست

17:03 - 01 آبان 1401
کد خبر: ۴۴۸۵۹۰۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: به ساپینتو گفتم که خواهش می‌کنم مرا درگیر بازگرداندن بازیکن نکنید.

خبرگزاری میزان - علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل باشگاه استقلال در واکنش به بدهی‌های سنگین آبی‌های پایتخت و وضعیت صدور مجوز حرفه‌ای این باشگاه صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید.

*چه کسی بدهی‌ها را اعلام کرده است؟ ما شفاف صحبت می‌کنیم. این بدهی‌ها مهم نیستند. مدیر قبلی زحمت کشیده است و ما هم آمده‌ایم که مشکلات را حل کنیم. در مورد مطالبات بازیکنان به آن‌ها پیغام فرستادم که فرصت دهند. در چند روز آینده با بازیکنان صحبت خواهم کرد.

*روز گذشته به همراه رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس جلسه‌ای با حضور وزیر ورزش و جوانان و مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال درباره صدور مجوز حرفه‌ای برگزار کردیم. دکتر زارعی (مسئول کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال) زحمت کشیده و بسیاری از مشکلات را حل کرده است. تاج نیز در AFC صحبت کرده و گفته است که اوضاع خیلی بد نیست. برخی‌ها پیاز داغ را زیاد می‌کنند!

*بخشی را فدراسیون حل کرده و بخشی نیز برعهده ما خواهد بود. دو بحث اساسی AFC، مالکیت مشترک باشگاه و ورزشگاه آزادی بود که همان جا وزیر ورزش شخصاً تقبل کرد مشکل را برطرف کند. ایشان همان جا تماس گرفت که کدام شرکت برود و بحث آزادی را حل کند. اینجا مدیران حرفه‌ای حضور دارند و مطمئناً خبرهای خوبی از همکاری مشترک بین استقلال، پرسپولیس و فدراسیون فوتبال خواهید شنید.

*سخت‌ترین بدهی برای دو نفر است که برای اولی پنج روز بیشتر فرصت ندارم. همه مطالبات از جمله پول انتقال محبی پرداخت خواهد شد. اجازه دهید در مورد بدهی این دو نفر چیزی نگویم چون ممکن است مشکلاتی پیش بیاید. زمان پرداخت بدهی استراماچونی گذشته است و در حال ضرر دادن هستیم. بدهی استراماچونی 51 میلیارد است و در حال رایزنی هستیم. هواداران اما نگران نباشند.

*بدهی باشگاه استقلال به شباب الاهلی امارات برای انتقال مهدی قایدی درست است و صحبت کرده‌ایم که آن را حل کنیم. همه بدهی‌ها برای دوره مصطفی آجورلو نیست. آجورلو هم بدهی‌های قبلی را داده است. من جزو مدیرانی نیستم که بهانه بیاورم. تلاش می‌کنم هوادار لبخند بزند.

*جلال نصیری معاون اجرایی باشگاه استقلال یک نفر را پیدا و صحبت کرده است تا رایزنی صورت بگیرد. من تعهد دادم که پول انتقال محبی را می‌دهم و ان‌شاء‌الله فردا به احتمال 90 درصد پرداخت خواهد شد.

*قرار نیست ساپینتو همه بازی‌ها را ببرد. من از او رضایت دارم و خوب کار می‌کند. ساپینتو مربی بادانشی است و زحمت می‌کشد.

*به ساپینتو گفتم: «خواهش می‌کنم مرا درگیر بازگرداندن بازیکن نکنید. اینها در حیطه کاری شما و سرپرست تیم است و هر چیزی که در مورد یزدانی صلاح می‌دانید، انجام دهید».

*با حدادیان مالک باشگاه نساجی مازندران رفاقت چندین ساله داریم. با هم صحبت کردیم و گفت جای خوبی را پیدا کنیم. برای تیمی که می‌خواهد قهرمان شود، فرقی نمی‌کند و هر کجا گفتند باید بازی کنیم و قهرمان شویم.

انتهای پیام/


برچسب ها: استقلال ساپینتو

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *