رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

مقابله شورای اسلامی شهر تهران با ساخت و ساز غیر مجاز

12:26 - 01 آبان 1401
کد خبر: ۴۴۸۵۴۵۳
دسته بندی: جامعه ، عمومی
نایب رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهرداران مناطق بدانند که شورای اسلامی شهر تهران از هر مقابله با ساخت و ساز غیر مجاز حمایت می کند.

خبرگزاری میزان - علیرضا نادعلی در نود و نهمین جلسه شورا طی تذکری اظهار کرد: اعضای شورای اسلامی شهر تهران در دوره ششم بارها نسبت به موضوع ساخت و ساز غیر مجاز تذکر دادند موضوعی که اگر رخ دهد می تواند برای نسل آینده در شهر تهران مشکل ساز شود.

وی افزود: در همین زمینه گزارشی به بنده رسید که در منطقه پنج شهرتهران در مورد اراضی «مراد آباد» که اراضی ملی است و در حریم واقع هستند که با توجه به غفلت در گذشته دو میلیون و صد و شصت هزار متر مربع به صورت رسمی به مردم واگذار شده است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: در این مدت عده ای سودجو به شهروندان در همین اراضی وعده ساخت و ساز دادند و بارها سر همین موضوع درگیری رخ داده است.وی ادامه داد: خوشبختانه با مصوبه شورای تامین و کمک دادستان تهران و همراهی نیروی انتظامی روز پنجشنبه با ۶۰۰ نفر که شامل ۲۰۰ نفر از نیروی انتظامی و ۴۰۰ نفر نیروی اجرایی اقدام به تخریب ساخت و سازهای غیر مجاز کردند.

نادعلی تاکید کرد: شهرداران مناطق بدانند که شورای اسلامی شهر تهران در دوره ششم از هر مقابله با ساخت و ساز غیر مجاز حمایت می کند و نباید ساخت و ساز غیر مجاز در تهران رخ دهد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *