برای اولین بار در شهرداری تهران انجام می شود؛ اجرای پروژه بهبود فرایند نظام جامع مالی از تدوین برنامه تا پرداخت

12:16 - 01 آبان 1401
کد خبر: ۴۴۸۵۴۳۰
دسته بندی: جامعه ، عمومی
رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران از اجرای پروژه بهبود فرایند نظام جامع مالی از تدوین برنامه تا پرداخت برای اولین بار در شهرداری تهران خبر داد.

خبرگزاری میزان - به گزارش روابط عمومی مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران، محمد علی الفت پور در خصوص نظام جامع مالی شهرداری تهران از تدوین برنامه تا پرداخت گفت: این مرکز برای اولین بار در شهرداری تهران پروژه بهبود فرایند نظام جامع مالی از تدوین برنامه تا پرداخت را در دستور کار خود قرارداده است.

وی افزود: در این راستا تاکنون به منظور شناسايی، مدلسازی و بهبود فرايندهای اولويت دار، سلسله جلسات متعددی با ذینفعان این پروژه اعم از معاونت های تخصصی، ادارات کل، سازمان ها و مناطق 22 گانه شهرداری تهران برگزار شده است.

بیشتر بخوانید:

جزئیات نحوه پرداخت هزینه در سیستم پارک حاشیه‌ای هوشمند/ این طرح فعلا در کدام مناطق اجرا می‌شود؟

رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران در خصوص اقدامات انجام شده در این زمینه عنوان کرد: تاکنون یکپارچگی سامانه ها مانند سامانه جامع مالی، اصلاح سامانه تدوین و اجرای بودجه، اصلاح سامانه جامع معاملات، اصلاح سامانه بهاء تمام شده و طراحی سامانه صورت وضعیت، اصلاح فرایندها، حذف فرم های فیزیکی، افزودن امضا الکترونیکی، ایجاد شفافیت در هزینه کرد پروژه های شهرداری تهران، استانداردسازی اقلام آماری شهرداری تهران انجام شده و در حال تکمیل است.

استقرار کامل نظام جامع مالی، با همکاری سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران برنامه‌ریزی و در حال اجرا است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *