کریم بنزما؛ مرموز ترین بازیکن تاریخ فوتبال و حواشی آن

19:14 - 07 شهريور 1397
کد خبر: ۴۴۸۴۸۷
اتفاقات ماوریایی که پیرامون کریم بنزما و رئال مادرید رخ می دهد هیچ توضیحی ندارد، او بی شک یکی از مرموز ترین بازیکنان تاریخ فوتبال است.

به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی ، باشگاه رئال مادرید بدل به خانه ای امن برای کریم بنزما شده که طی سال های گذشته هیچ اتفاقی نتوانسته حتی او را برای دقایقی از ترکیب اصلی باشگاه جدا کند، چه برسد به انتقال و خروج از باشگاه، دلیل آن کاملا نامعلوم و غیر قابل درک است، علاقه شخصی فلورنتینو پرز به او تنها مسئله ای است که در این سال ها مطرح بوده است که این مسئله نیز غیر قابل توضیح است.

چرا باید پرز او را دوست داشته باشد؟ کیفیت فنی او خارق العاده نیست و مهاجمانی بسیار با کیفیت تر از او وجود دارند که می توانند به راحتی جای بنزما را در ترکیب اصلی رئال مادرید پر کنند! از این گذشته او در این سال ها نیز از حضور در تیم ملی فرانسه محروم بوده و به عنوان یک بازیکن ملی پوش محسوب نمی شود! باورش سخت است که بازیکنی دور افتاده از سطح اول فوتبال بتواند به صورت فیکس فراتر از بسیاری ستارگان در ترکیب اصلی مادریدی ها همواره ظاهر شود.

کریم بنزما؛ مرموز ترین بازیکن تاریخ فوتبال و حواشی آن

شوخی هایی که با کریم بنزما و مسئله مجهول حضور فیکسش در ترکیب رئال مادرید می شود در نهایت به یک سوال می انجامد! چرا؟! چگونه؟ این سوال هیچ پاسخی ندارد! اگر مبنا را همان گرو کشی ها بدانیم قطعا او می بایست امروز سوله ای عظیم از نقطه ضعف های آرشیو شده افراد داشته باشد؛ چرا که با برخورد به نکته ای غیر قابل باور به این نتیجه خواهیم رسید که او یک پادشاه است.

کریم بنزما در سال 2009 با مبلغ 35 میلیون یورو از لیون فرانسه راهی رئال مادرید شد و از آن روز تا به حال هیچ مهاجم نوکی به ارزش او نتوانسته وارد رئال مادرید شود! او گران ترین مهاجم تاریخ مادریدی هاست که هیچ کس نتوانسته بهه قلمرو اش حتی نزدیک هم شود!

کریستیانو رونالدو و آن قدرت بازار تبلیغاتی و سیل عاشقان جهانی اش روبروی گرت بیل شکست خورد تا بسیاری از رکورد های نقل و انتقالاتی رونالدو توسط این ستاره ولزی شکسته شوند! اما هیچ قدرتی هنوز نتوانسته کریم بنزما را از آسمان ها ذره ای تکان دهد! او بی شک مرموز ترین ستاره تاریخ فوتبال است!

 

منبع: ورزش 11

 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *