سرمربی تیم ملی والیبال: تیم ملی در مرحله گذر است و در زمان ثبات نتایج بهتری کسب می‌کند

20:46 - 30 مهر 1401
کد خبر: ۴۴۸۴۷۴۰
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: تیم ملی در مرحله گذر است و وقتی به ثبات برسد می‌تواند نتایج بهتری کسب کند.

خبرگزاری میزان_ طبق اعلام روابط عمومی فدراسیون والیبال، بهروز عطایی در پایان نشست کمیته فنی فدراسیون والیبال درخصوص برگزاری این جلسه اظهار داشت: جلسه بسیار خوبی بود. همه کارشناسان و خبره‌های امر نظرات خود را برای تیم‌های مختلف ملی مطرح کردند. موضوعات به دقت بررسی شد و اطلاعات بسیار خوبی به هر سه رده تیم‌های ملی دادند.

وی ادامه داد: من به عنوان مسئول تیم ملی بزرگسالان اطلاعات بسیار خوبی را کسب کردم. موضوعات درستی مطرح شد که فکر می‌کنم این موضوعات به والیبال ما در مسیری که قرار دارد کمک خواهد کرد. تمام موارد را بررسی خواهم کرد و قطعاً جلساتی را هم به صورت خصوصی با برخی از افراد خواهم داشت که بتوانیم مسیر پیش‌رو به بهترین شکل هموار شود.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران خاطرنشان کرد: قطعاً در این جلسات اطلاعات واقعی والیبال منعکس می‌شود و به همین دلیل بسیار هم تاثیرگذار خواهد بود. بستگی به نوع نگاه کادر فنی تیم‌های مختلف دارد که چه واکنشی نسبت به این صحبت‌ها داشته باشند. من فکر می کنم از هر فرصتی باید برای بهره‌برداری استفاده کرد. حرف خوب و درست از دهان هرکسی که خارج شود مفید خواهد بود. مهم نیست چه کسی آن حرف را می‌زند.

عطایی افزود: همه افرادی که در کمیته فنی صحبت می‌کنند بدون شک کارشناس، خبره و دلسوز این رشته هستند. باید از صحبت‌های فنی آنها استفاده کرد. امیدوارم هر سه رده تیم‌های ملی بتوانند از پیشنهادها و راهکارها استفاده کنند و در نهایت والیبال ایران ‌موفق‌تر از گذشته باشد.

وی درخصوص شرایط تیم‌های پایه ایران، عنوان کرد: من تیم نوجوانان را تیم بسیار خوبی دیدم. آنها قابلیت‌های بالایی داشتند. درست است که در فینال مغلوب ژاپن شدند، اما من فکر می‌کنم آن بازی یک اتفاق بود و شک ندارم این تیم می‌تواند در مسابقات نوجوانان جهان این شکست را جبران کند. تیم جوانان هم با قدرت قهرمان آسیا شد و جز تیم‌های خیلی خوب به شمار می‌رود و امیدوارم در رقابت‌های جهانی هم بتواند این روند را حفظ کند.

سرمربی تیم ملی با اشاره به شرایط تیم بزرگسالان، گفت: تیم ملی در مرحله گذر قرار دارد. در مسابقات قهرمانی آسیاو لیگ ملت‌های و قهرمانی جهان با تغییرات زیاد حضور پیدا کردیم و قطعاً در آینده این تغییرات به ثبات می‌رسد و امیدوارم در آن شرایط بهترین عملکرد را داشته باشیم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *