ترویج فحشا و فساد با چالش‌های غیر اخلاقی اینستاگرامی میلاد حاتمی/ خودنمایی با الفاظ رکیک و تشویق مخاطبان به ثبت نام در سایت‌های قمار

15:40 - 30 مهر 1401
کد خبر: ۴۴۸۴۴۸۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
چهارمین جلسه دادگاه متهم میلاد حاتم آبادی ملقب به میلاد حاتمی در شعبه 15 دادگاه انقلاب به ریاست قاضی صلواتی برگزار شد.

خبرگزاری میزان – صبح امروز شنبه ۳۰ مهرماه چهارمین جلسه دادگاه متهم میلاد حاتم آبادی فراهانی معروف به «میلاد حاتمی» از گردانندگان سایت‌های قمار و شرط‌‌بندی در خارج از کشور به ریاست قاضی صلواتی در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب اسلامی با حضور مستشار دادگاه، وکیل مدافع و نماینده دادستان برگزار شد.

ابتدای جلسه قاضی صلواتی خطاب به متهم بیان کرد: اتهامات میلاد حاتمی براساس کیفرخواست صادره افساد فی‌الارض از طریق اشاعه فساد به صورت گسترده، اخلال در نظام پولی و ارزی از طریق خروج مبالغی از سیستم پولی کشور به مراکز قمار و تبدیل آن به ارز به خارج از کشور، دایر کردن مرکز قمار، تشویق به فساد با توجه به اقدامات مخرب در فضای مجازی و گسترش بی‌بند و باری، اقدامات ضد اخلاقی و ضد انسانی است.

در این جلسه دادگاه، به دستور قاضی صلواتی فیلم‌هایی منتشر شد که مضمون آن فعالیت‌های مجرمانه و غیراخلاقی متهم در خارج از کشور بود که از اقداماتش فیلم تهیه و در صفحه مجازی اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته بود.همچنین تصاویری از چالش‌های غیر اخلاقی متهم در اینستاگرام، کلیپ‌های خودنمایی وی با استفاده از الفاظ رکیک و تشویق جوانان و نوجوانان به ثبت نام در سایت‌های قمار به نمایش در آورد.

بیشتربخوانید

میلاد حاتمی: من یک مهره بودم/ از من بعنوان ویترین نمایشگاه استفاده کردند

متهم در جلسه دادگاه در پاسخ به  قاضی صلواتی که از وی خواست تا درباره تصاویر منتشر شده، توضیحاتی ارائه دهد، گفت:تمامی موارد را قبول دارم و توضیحی ندارم.

در جلسه دادگاه، همچنین  فیلمی منتشر شد که خانمی در آن عنوان کرد که میلاد دختران را اغفال کرده و به بهانه دادن پول و خانه و ماشین از آن‌ها می‌خواست تا به ترکیه بیایند.

این خانم گفت که میلاد به دایرکت( پیام خصوصی) خواهرم آمد و قصد داشت تا او را با وعده امکانات، پول و ... فریب دهد که من خواهرم را از رفتن به ترکیه منصرف کردم.

در پایان چهارمین جلسه دادگاه، قاضی صلواتی اعلام کرد: تاریخ جلسه بعدی دادگاه متعاقبا اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *