پولادگر: تیراندازی در المپیک پاریس هم شانس مدال است/ باید از استعدادهای شناسایی شده محافظت کنیم

10:35 - 30 مهر 1401
کد خبر: ۴۴۸۳۹۳۶
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش گفت:

خبرگزاری میزان - سیدمحمد پولادگر، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در حاشیه اختتامیه سومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور در رشته تیراندازی صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید.

*سومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش بعد از وقفه چند ساله امسال با شکوه برگزار شد با این تفاوت که امسال با وزارت آموزش و پرورش تعامل بهتری داشتیم و این المپیاد با مشارکت این وزارتخانه با حضور ۱۶ هزار ورزشکار دختر و پسر، مربی و سرپرست برگزار شد. این المپیاد با هفته تربیت بدنی مصادف شد و این موضوع به شکوه و اعتبار این رویداد را افزایش داد.

*خدا را شکر می‌کنم که جوانان ما در رشته‌های المپیکی به رقابت پرداختند، تک تک آن‌ها سرمایه‌های ارزشمندی برای تیم‌های ملی و تیم‌های المپیکی ما هستند و امیدوارم بتوانیم از این چهره‌هایی که شناسایی شدند محافظت کنیم و زمینه رشد و شکوفایی آنها را فراهم کنیم و تک‌تک آنها را بر سکوهای قهرمانی آسیا، جهان و المپیک ببینیم.

*در هر کدام از رشته‌ها که توفیق و افتخار حضور داشتم واقعا انگیزه و استعداد بچه‌ها ستودنی بود. در تیراندازی دیدیم که با رعایت همه استاندارد‌های جهانی این مسابقات برگزار شد. دیروز هم در وزنه‌برداری بودم و می‌دانم خیلی از بچه‌ها در استان‌های خود شرایط این را ندارند که در رویدادهایی شرکت کنند که همه استانداردهای جهانی و بین المللی رعایت شده باشد و خود این یک فرصتی برای رشد آنها خواهد بود و انگیزه آنها را دو چندان خواهد کرد.

*تاکید می‌کنم بعد از این رویدادها تازه کار ما برای حفظ و صیانت از این استعدادها آغاز می‌شود و باید زمینه رشد آن‌ها در رشته های مختلف فراهم کنیم.

*تیراندازی جزو رشته‌های المپیکی است که صاحب خوشرنگ‌ترین مدال المپیک شده است. قطعا اتفاقی که در المپیک توکیو افتاد باعث ایجاد انگیزه و استقبال جوانان و علاقه‌مندان به این رشته شده و در این المپیاد نیز این موضوع قابل لمس بود.‌ همین انگیزه و‌استقبال بچه‌ها، آینده این رشته را تضمین می کند و انشاالله در المپیک پاریس هم در این رشته صاحب مدال شویم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *