رئیس کل محاکم تهران: امانتداری و صداقت از رسالت‌های مهم هر رسانه است

9:57 - 30 مهر 1401
کد خبر: ۴۴۸۳۷۷۱
دسته بندی: حقوق و قضا ، عمومی
رئیس کل محاکم تهران گفت؛ رسانه رسالتی دارد که جزو ارکان است و نباید مخدوش شود و از جمله آن امانتداری، صداقت و جامع عمل‌کردن آن است .

خبرگزاری میزان- یحیی جعفری از روابط عمومی، رسانه و ارتباطات دادگستری کل استان تهران بازدید و از نزدیک با همکاران و کارشناسان رسانه گفت‌وگو کرد.

وی در جمع همکاران روابط عمومی دادگستری استان تهران گفت؛ امروزه رسالت روابط عمومی به ویژه در زمینه رسانه و انعکاس عملکرد، نقش بسیار مهمی در پیش برد امور محوله و ارتقای آن دارد .

رئیس کل محاکم تهران بیان کرد؛ رسانه یک رسالتی دارد که جزء ارکان است و نباید مخدوش شود و از جمله آن امانتداری، صداقت و جامع عمل‌کردن آن است.

وی در ادامه گفت؛ روابط عمومی در جای خود هم چشم مدیریت است و هم زبان آن، هم باید جوانب امر در هر زمینه ای را به مدیریت اعلام کند و هم برنامه ها و فعالیت ها و زحمات مجموعه را به خوبی نشر و منعکس کند.

جعفری خاطر نشان کرد؛ روابط عمومی با بررسی و اشراف اطلاعتی خود می تواند در شناسایی پرسنل خدوم و توانمند و معرفی آنان جهت استفاده از توانمندی آنها به مدیریت کمک کند.

وی ادامه داد؛ روابط عمومی وقتی موفق است که جریان امور را به طور کامل و صادقانه و بدون تفسیر انحرافی و سلیقه ای، منعکس کند.

رئیس کل محاکم تهران در پایان با توجه به گستردگی کار در روابط عمومی، رسانه و ارتباطات دادگستری استان تهران و اهمیت آن پیشنهاد داد روابط عمومی می تواند گزارش کاملی از فعالیت های خود در بخش‌های مختلف را تنظیم و به نحو مناسب در اختیار پرسنل قرار دهد که هم زحمات همکاران دیده شود و هم نقطه نظر مجموعه جمع آوری و ترتیب اثر داده شود.

در پایان این بازدید و در جلسه‌ تخصصی با همکاران این مجموعه، رئیس کل دادگاه های عمومی و انقلاب تهران طی آئینی از زحمات و تلاش های ارزنده مدیریت و برخی از همکاران ساعی با اهدای لوح سپاس تقدیر کرد.

در این بازدید حجت الاسلام و المسلمین زمانی معاون امور کیفری رئیس کل و مهدی فلاح مدیر دفتر کل محاکم، رئیس کل دادگاه های عمومی و انقلاب تهران را همراهی می کردند.

بیشتر بخوانید:

رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران از ۴ مجتمع قضایی بازدید کرد

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *