بازیکنان استقلال پس از توقف مقابل آلومینیوم اراک چه گفتند؟

20:23 - 29 مهر 1401
کد خبر: ۴۴۸۳۵۱۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
بازیکنان تیم فوتبال استقلال پس از تساوی بدون گل مقابل آلومینیوم اراک در چارچوب هفته دهم لیگ برتر صحبت‌هایی انجام دادند.

خبرگزاری میزان - بازیکنان تیم فوتبال استقلال پس از تساوی بدون گل مقابل آلومینیوم اراک در چارچوب هفته دهم لیگ برتر صحبت‌هایی انجام دادند که در زیر می‌خوانید.

*مهدی مهدی‌پور

*مقداری بدشانس بودیم. به نظرم خیلی سوار بازی بودیم و فوتبال ایده‌آلی را بازی می‌کنیم. الان همه تیم‌ها مقابل ما سبک بازی‌شان همینطور است. مقابل ذوب‌آهن موقعیت‌های کمتری داشتیم و توانستیم بازی را ببریم، ولی امروز با وجود موقعیت‌هایی که داشتیم روز خوب دروازه‌بان آلومینیوم بود و با اینکه بازی خوبی انجام دادیم نتوانستیم سه امتیاز را بگیریم.

*فقط بدشانسی است؛ موقعیت‌های خوبی داشتیم و سوار بازی بودیم. هر کدام از بچه‌ها یکی دو موقعیت گل داشتند، ولی گل نشد. شکل فوتبالی که بازی می‌کنیم ایده‌آل است و باید رو به جلو حرکت کنیم. سعی می‌کنیم بیشتر مالک توپ باشیم و خلق موقعیت کنیم و از موقعیت‌ها هم استفاده کنیم.

*به نظرم دو کارت زردی که اسماعیل شریفات گرفت درست بود. کارت زرد ارسلان مطهری هم درست بود. امروز داور قضاوت خوبی داشت و به صحنه‌ها مسلط بود. فقط یک صحنه برای ما می‌توانست پنالتی بگیرد که آنهم خیلی سخت بود. به نظرم تنها VAR می‌توانست آن صحنه را بگیرد.

*محمد محبی

*شاکی نبودم ولی داور 5 دقیقه وقت اضافه گرفت. داوری در کل خوب بود ولی نگاه کنید یک صحنه که من شوت زدم و به دست بازیکن حریف خورد را می‌توانست یک پنالتی بگیرد. دوم اینکه حداقل 7 دقیقه می‌توانست وقت اضافه بگیرد. همان 5 دقیقه هم گرفت در آن 3 -2 دقیقه‌اش تلف می‌شد و می‌توانست بیشتر بگیرد.

*با احترامی که برای تیم‌های وسط جدول مثل آلومینیوم قائلم، آنها وقتی مقابل تیم استقلال، پرسپولیس و سپاهان بازی می‌کنند، می‌آیند که دفاع کنند و دنبال ضد حمله هستند. ما بازی خوبی ارائه دادیم. همانطور که گفتم اگر توپی که من زدم و به دست بازیکن حریف اصابت کرد را پنالتی می‌گرفت، تغییر می‌کرد.

*توپ در مسیر گل بود و این اتفاق دقیقا روبه‌روی داور رخ می‌دهد. دیگر می‌خواهند چه توپی را پنالتی بگیرند. هفته گذشته نیز که رضاوند را زدند و پنالتی 100 درصد بود را نگرفتند. این هفته هم این پنالتی را نگرفتند.

*زبیر نیک‌نفس

*بازی یک طرفه‌ای را شاهد بودیم و حریف آمده بود که مساوی بگیرد و به نتیجه دلخواهش هم رسید. به روش بازی‌شان که نمی‌توان خیلی ایراد گرفت آنها برای مساوی گرفتن بازی می‌کردند ولی وقت کشی زیاد بود و هر زمان که بازی سرعت می‌گرفت یکی دو بازیکن حریف روی زمین می افتاد و سرعت بازی را می‌گرفتند و این جالب نیست اما متاسفانه وجود دارد. 

*حضور سرمربی می‌تواند قطعا به تیم کمک کند و امیدوارم حضور داشته باشد و به تیم کمک کند.

*زندگی و فوتبال همین است و بالا و پایین دارد. باید حرفه‌ای باشیم و خودم بهترین تمرین را انجام می‌دهم ولی به تشخیص مربیان نفرات دیگر بازی می‌کنند. از این مساله که بازی نمی‌کنم قطعا ناراحتم اما زندگی و فوتبال همین است و زمان بازی کردن من هم خواهد رسید.

*آرمان رمضانی

*دوست داشتیم این بازی را ببریم و نیاز به سه امتیازش داشتیم. موقعیت‌های گلزنی زیادی به دست آوردیم که دروازه‌بان حریف هم در  شرایط خیلی خوبی بود و امیدوارم در بازی‌های بعدی جبران کنیم.

*مصدومیتم به آن شدتی که در اخبار خودم خواندم نیست! پزشکان تیم دکتر پور احمد و دکتر پدرام تلاش خود را انجام می‌دهند و  می‌گویند شرایطم در یک ماه یا دو تا سه هفته آینده خوب می‌شود و به تمرینات برمی‌گردم. نیازی به جراحی ندارم و با چند پزشک جراح و فیزیوتراپ صحبت کردم و گفته‌اند با فیزیوتراپی شرایطم بهتر خواهد شد. دیسکم درگیر شده ولی مساله حادی نیست.

*سعید مهری

 *بازی خوبی انجام دادیدم ولی موقعیت‌هایمان گل نشد و شرمنده هواداران شدیم. تیم ما امشب خیلی خوب بازی کرد اما توپ‌هایمان به بار ننشست. هفته آینده باید جبران کنیم.

*در مورد داوری نظر خاصی ندارم.

*اکثر تیم‌ها در ورزشگاه آزادی مقابل ما دفاعی بازی می‌کنند و این کارمان را سخت می‌کند و نمی‌توانیم از عمق نفوذ کنیم و باید فقط از کناره‌ها حرکت کنیم و امیدوارم در هفته‌های آینده با تدابیر خوب بتوانیم موفق شویم. مشکلی نداریم و موقعیت‌های گل زیادی ایجاد کردیم و دروازه‌بان حریف خوب عمل کرد وگرنه ما خوب و شناور بازی می‌کنیم.

*بازی بدون تماشاگر هیچ حس و حال و رمقی ندارد و بی روح است و لذتی ندارد. امیدوارم مشکلات هرچه زودتر درست شود. 

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *