تارتار: به تجربه و حرفه‌ای‌گری گل‌گهر باختیم/ تساوی در اصل باخت خفیف است

20:05 - 29 مهر 1401
کد خبر: ۴۴۸۳۵۰۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان گفت: در آن صحنه به‌وضوح دیدم اتفاق خاصی رخ نداد و آن بازیکن گل‌گهر زمانی برای تجدید قوا می‌خواست.

خبرگزاری میزان - مهدی تارتار، سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان پس از توقف مقابل گل‌گهر سیرجان در هفته دهم لیگ برتر در نشست خبری پایان بازی صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید.

*به دو تیم خسته نباشید می‌گویم. از بازیکنانم تشکر می‌کنم که بازی را تا پایان دنبال و برای شکست نخوردن تلاش زیادی کردند. از اینکه بازیکنانی دارم که با تمام وجود برای موفقیت تلاش می‌کنند، به خودم می‌بالم و به آنها افتخار می‌کنم.

*به تجربه و حرفه‌ای‌گری گل‌گهر باختیم. از یک ضربه ایستگاهی گل خوردیم که در آن حرف و حدیث است. خطای منجر به کرنر در نزدیکی ما رخ داد که درست نبود و همان توپ تبدیل به کرنر شد. انصافاً رحیم‌زاده و همکارانش قضاوت خوبی داشتند و فوق‌العاده کار کردند، اما او در آن صحنه اشتباه کرد و خطای بی‌موردی گرفت. به گل‌گهر تبریک می‌گویم که تیمی خوب و باکیفیت است و امیدوارم در ادامه راه موفق باشند.

*از بازی بعد باید سه امتیازها را جمع کنیم. تاکنون شکست‌های کمی متحمل شده‌ایم، اما در پیروز شدن ضعیف عمل کرده‌ایم و تساوی در اصل باخت خفیف است. از هفته بعد باید تمام تلاش خود را بکنیم تا سه امتیاز بازی‌ها را بگیریم. این مسابقه برای ما تمام شده و باید از این شکست درس بگیریم.

*شاید بازیکن گل‌گهر مصدوم بود، اما قبل از آن صحنه استارت زد و بسیار خسته بود. دیدم که اتفاق خاصی نیفتاد و احساس کردم این بازیکن می‌خواهد ریکاوری کند. به همین خاطر فکر کردم در این شرایط که از حریف عقب هستیم، صلاح نیست (بازی جوانمردانه را رعایت کنیم). از بازیکنانم خواسته‌ام در بدترین شرایط هم جوانمردانه بازی کنند. در آن صحنه به‌وضوح دیدم اتفاق خاصی رخ نداد و آن بازیکن زمانی برای تجدید قوا می‌خواست. چهره او به گونه‌ای بود که می‌خواهد نفس بگیرد.

*تلاش می‌کنیم برای زمان‌هایی خاص و از دقیقه 80 به فکر این نوع بازی (روی آوردن به پرتاب‌های اوت) باشیم. این نوع بازی برای تماشاگران کسل‌کننده است و زمانی که راهکاری نمی‌ماند، از پرتاب بلند استفاده کنیم. باید از این شکست درس بگیریم و ان‌شاءالله در هفته‌های آینده برنده باشیم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *