فتح‌الله‌زاده: پیگیر بدهی‌های باشگاه و پرداخت مطالبات بازیکنان هستم

11:32 - 29 مهر 1401
کد خبر: ۴۴۸۳۰۸۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: از مسئول امور مالی هم خواسته‌ام قراردادها و میزان پرداختی‌های تیم را آماده کند تا هرچه سریع‌تر موضوع پرداخت را انجام دهیم.

خبرگزاری میزان - علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل باشگاه استقلال در گفت‌وگو با رسانه رسمی این باشگاه، با اشاره به سفر خود به جزیره کیش، اظهار داشت: سفر بسیار خوب و پرباری همراه با تعدادی از مسئولان باشگاه داشتیم و جلسات خوبی برگزار شد، از جمله صحبت‌های بسیار کارگشا و مثبت با قربان‌زاده ریاست سازمان خصوصی‌سازی و جلسات دیگری که در راستای بهبود کار باشگاه بوده و توضیحات آنها به‌زودی اعلام می‌شود.

وی افزود: با وجود اینکه در سفر کاری بودم، اما از پیگیری تیم و روند آماده‌سازی برای مسابقه روز جمعه هم غافل نبودم. طبق صحبت با سرمربی، پس از مسابقه امروز و در اولین فرصت کنار تیم خواهم بود و از نزدیک با کادر فنی و بازیکنان صحبت می‌کنم. آرزو می‌کنم استقلال امروز آلومینیوم را شکست دهد و سه امتیازی ارزشمند را به دست بیاورد، زیرا توانایی و شایستگی این کار را دارد.

مدیرعامل باشگاه استقلال تصریح کرد: پیگیر مسائل مالی، بدهی‌های باشگاه و پرداخت مطالبات بازیکنان هم هستم و این یکی از اولویت‌های من است. از مسئول امور مالی هم خواسته‌ام قراردادها و میزان پرداختی‌های تیم را آماده کند تا هرچه سریع‌تر موضوع پرداخت را انجام دهیم که بازیکنان دغدغه‌ای از این بابت نداشته باشند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *