رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

اسکوچیچ کاندیدای اصلی هدایت تیم ملی فوتبال ویتنام

10:37 - 29 مهر 1401
کد خبر: ۴۴۸۳۰۳۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی کروات و سابق تیم ملی فوتبال ایران یکی از گزینه‌های اصلی هدایت تیم ملی ویتنام است.

خبرگزاری میزان - تقریبا دو ماه پیش بود که دراگان اسکوچیچ در تصمیمی جنجالی از سوی فدراسیون فوتبال ایران و در فاصله چند ماه مانده تا آغاز جام جهانی از هدایت تیم ایران کنار گذاشته شد و کارلوس کی‌روش جای این سرمربی کروات را روی نیمکت تیم ملی ایران گرفت.

از همین رو در هفته‌های اخیر حرف و حدیث‌‌های زیادی در خصوص آینده اسکوچیچ و پیشنهادات به این مربی کروات مطرح می‌شود که در این بین سایت «Bongdaplus» ویتنام در تازه‌ترین گزارش خود مدعی شد فدراسیون فوتبال ویتانم در صدد پیدا کردن جایگزینی شایسته پس از قطع همکاری با پارک هانگ سئو هستند و از همین رو دراگان اسکوچیچ یکی از گزینه‌های اصلی ویتنامی‌ها برای سرمربیگری در تیم ملی این کشور است.

در ادامه این خبر آمده است: قرارداد هانگ سئو ماه ژانویه به پایان رسید و اکنون تعدادی گزینه برای سرمربیگری تیم ملی ویتنام مطرح شده که شناخته‌شده‌ترین فرد، دراگان اسکوچیچ سرمربی سابق تیم ملی ایران است. اسکوچیچ در 2 سال هدایت ایران آمار 15 پیروزی در 18 بازی را ثبت کرد و حتی در فهرست 25 مربی برتر جهان هم جای گرفت. اسکوچیچ به یک واسطه این اختیار را داده تا با فدراسیون فوتبال ویتنام مذاکرات آغاز شود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *