رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

مسئولان قضایی استان البرز درخواست 90 نفر از مراجعان را بررسی کردند

14:30 - 28 مهر 1401
کد خبر: ۴۴۸۲۳۷۴
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری و مدیران قضایی استان البرز با حضور در میز خدمت قضایی در یکی از مساجد شهرستان گرمدره با مراجعان دیدار و مشکلات ان‌ها را بررسی کردند.

خبرگزاری میزان_ حسین فاضلی‌هریکندی در ملاقات با مردم شهرستان گرمدره که در یکی از مساجد این شهر و با حضور مسئولان قضایی استان البرز انجام شد، با اشاره به اینکه در این دیدار مردمی مشکلات بیش از ۹۰ نفر از مراجعه کنندگان مورد بررسی قرار گرفت، اظهارکرد: عمده درخواست‌های مطرح شده در حوزه «کیفری، خانواده و طرح برخی از دغدغه‌ها و شکایات در خصوص دستگاه‌های اجرایی» بود.

وی با بیان اینکه به دلیل عدم وجود مجتمع قضایی در شهرستان گرمدره برخی از مشکلات مردم این شهرستان نیازمند بررسی در دادگستری کرج است و در حال حاضر ظرفیت شورای حل اختلاف در این منطقه فعال شده است، تصریح کرد: ایجاد مجتمع قضایی مستقل می تواند در رفع مشکلات قضایی و کاهش تردد شهروندان گرمدره تاثیر بسیار مهمی داشته باشد که این امر یکی از برنامه های آتی دادگستری کل استان البرز است.

فاضلی هریکندی با یادواری اینکه دیدارهای مردمی مسئولان قضایی استان البرز همچنان با حضور در کلیه حوزه‌های قضایی ادامه خواهد داشت، اضافه‌کرد: بررسی و رسیدگی به درخواست‌های مردمی در دیدارهای مستقیم، جهت تسهیل در دسترسی مردم به مسئولان قضایی است که گاهی و به دلایلی امکان آن برای تمامی شهروندان استان فراهم نیست.

بیشتر بخوانید:

با تلاش دستگاه قضایی یک شرکت تولید نان صنعتی با ۱۵۰ نیروی کار به چرخه تولید بازگشت

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *