مهاجری: تساوی مقابل مس پس از 4 باخت متوالی ارزشمند بود/دستم در تعویض‌ها بسته است

20:34 - 29 مهر 1401
کد خبر: ۴۴۸۲۳۷۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: می‌دانستیم با تیم سختکوشی بازی داریم که تنها چهار گل دریافت کرده و تیمی بالای جدولی است.

خبرگزاری میزان - رضا مهاجری، سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان پس از تساوی مقابل مس رفسنجان در هفته دهم لیگ برتر در نشست خبری پایان بازی اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می‌خوانید.

*به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم که پس از چند بازی که گل‌های زیادی می‌خوردیم، دروازه‌مان را مقابل تیم شایسته مس بسته نگه داشتند. می‌دانستیم با تیم سختکوشی بازی داریم که تنها چهار گل دریافت کرده و تیمی بالای جدولی است. کادر فنی و بازیکنان نفت شایسته تقدیر هستند.

*شرایطی ایجاد کردند که می‌گفتند بازیکنان ما با هم مشکل دارند. این صحبت‌ها جاهایی ما را عقب انداخت. با حداقل‌ها جنگیدیم و دست‌مان خیلی اوقات در تعویض‌ها بسته بود.

*این بازی یک امتیاز داشت، اما پس از آن نتایج (4 شکست متوالی) شرایط روانی بسیار خوبی برای نفت ایجاد کرد. بازیکنان ما در برخی اوقات خودباوری لازم را نداشتند که طبیعی بود. خدا را شکر از این بازی امتیاز گرفتیم تا ریکاوری ذهنی کنیم و آماده دیدار با ذوب‌آهن شویم.

*کار من در مستطیل سبز است و تمام تلاشم را می‌کنم تا تیم نفت را برگردانم. بازیکنان ما مقابل مس فوتبال سختکوشی ارائه کردند و انسجام و همدلی میان بازیکنان بالا بود. آنها امتیاز باارزشی گرفتند و در انتقال‌ها دو یا سه موقعیت خوب به وجود آوردند. فرصت چندانی هم به حریف ندادیم و امیدوارم در ادامه راه موفق باشیم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *