رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

رئیس كل دادگستری اصفهان: پیشگیری از ضروریات بسیار مهم برای افراد و جامعه است

11:46 - 28 مهر 1401
کد خبر: ۴۴۸۲۱۹۴
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس كل دادگستری استان اصفهان، گفت: پیشگیری، امری ضروری برای جامعه است چرا که این امر افراد و اجتماع را در مواجهه با چالش‌ها و مشکلات بیمه می‌کند.

خبرگزاری میزان – آیین تکریم و معارفه معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اصفهان با حضور   حجت الاسلام‌ والمسلمین جعفری رئیس کل دادگستری استان اصفهان برگزار شد.

حجت الاسلام‌ والمسلمین جعفری، در این مراسم پیشگیری را از ضروریات بسیار مهم برای افراد و جامعه دانست و بیان کرد: پیشگیری، امری مهم وضروری برای جامعه و افراد جامعه است چرا که این امر، اجتماع و اشخاص را در مواجهه با چالش‌ها، بحران‌ها و مشکلات بیمه می‌کند.

وی افزود: پیشگیری باید در تمام جنبه‌های اجتماعی، اقتصادی، امنیتی و سیاسی، گفتمان‌سازی شود؛ بدین معنی که این مقوله باید در تمام سطوح مدیریتی به دغدغه ای مهم  تبدیل شود.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان تاکید کرد: ریشه بسیاری از مشکلات موجود در جامعه بی‌توجهی به مقوله پیشگیری است و با ایجاد اتفاق‌نظر قولی و عملی در این عرصه نتایج مثبت آن در آینده‌ای نزدیک قابل لمس خواهد بود.

حجت الاسلام‌ والمسلمین جعفری از معاون جدید اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اصفهان خواست تا برنامه‌های این معاونت را بر 2  پایه «ایجاد هماهنگی هدفمند بین ارکان مختلف در مجموعه دادگستری استان در جهت همپوشانی و پیگیری مسائل مربوط به این حوزه و مدیریت جریان پیشگیری در جامعه با بسیج کردن امکانات و هماهنگ‌سازی ارگان‌ها، تشكل‌های مردمی و نهادهای مسئول استوار سازد.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان، همچنین از معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم به ‌عنوان درگاه گسترده دستگاه قضا در جامعه نام برد و بر لزوم ایجاد تعامل سازنده بین نهادهای دخیل در امر پیشگیری تاکید کرد.

در این مراسم که با حضور دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، معاون سیاسی و امنیتی استاندار اصفهان و جمعی دیگر از مقامات عالی‌رتبه استانی برگزار شد با تقدیر از خدمات و اقدامات محمدحسین آقایی، طی حکمی محمد محسنی به‌عنوان معاون قضایی رئیس کل و معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم  دادگستری استان اصفهان منصوب شد.

بیشتر بخوانید:

اشتغال ۶۰ مددجو در کارگاه مصنوعات فلزی زندان مرکزی اصفهان

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *