سرپرست جدید فدراسیون گلف معرفی شد

16:55 - 27 مهر 1401
کد خبر: ۴۴۸۱۸۰۶
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
سرپرست جدید فدراسیون گلف از سوی وزارت ورزش و جوانان معرفی شد.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مراسم معارفه سرپرست فدراسیون گلف با حضور آرش فرهادیان مدیر کل امور مشترک فدراسیون‌های وزارت ورزش و جوانان، حمید عزیزی رئیس سابق، محمد کاظمی سرپرست جدید و همچنین سایر اعضای این فدراسیون و در محل فدراسیون گلف برگزار شد.

مدیر کل دفتر مشترک فدراسیون‌های ورزشی در مراسم معارفه سرپرست فدراسیون گلف اظهار کرد: دوره مدیریت 4 ساله دکترعزیزی به پایان رسیده و در طول این مدت، شاهد تحول در این فدراسیون بودیم و اتفاقات بسیار خوبی در دوره ایشان رقم خورده است.

آرش فراهادیان افزود: عزیزی از سرمایه‌های ورزش کشور هستند که اخیرا نیز به عنوان عضو شورای اجرایی کمیته ملی المپیک انتخاب شدند که قطعا میتواند منشا خیر باشد. امیدواریم سرپرست فدراسیون با همکاری همه ارکان فدراسیون در اولین زمان ممکن، مجمع عمومی انتخاباتی را برگزار نماید.

در ادامه عزیزی رئیس سابق فدراسیون گفت: خوشحالیم که فردی از جامعه ورزش به عنوان سرپرست معرفی معرفی شده و امیدوارم در دوره سرپرستی ایشان نیز چند گام به جلو حرکت کنیم.

وی همچنین با اظهار تشکر از همه ارکان فدراسیون گفت: در طول تصدی بنده ،فدراسیون هیچ گونه بدهی مالیاتی ندارد.

در خاتمه محمد کاظمی سرپرست فدراسیون نیز اظهار داشت:از اعتماد دکتر سجادی وزیر ورزش و جوانان و محمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان قدردانی می کنم و امید وارم با تلاش همه همکاران فدراسیون و مجموعه وزارت ورزش و جوانان بتوانیم مجمع انتخاباتی فدراسیون را در موعد مقرر به بهترین شکل برگزار کنیم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *