نکونام: لیگ را تعطیل کنیم/ هیچ‌کس لذتی از فوتبال نمی‌برد

22:02 - 27 مهر 1401
کد خبر: ۴۴۸۱۱۵۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: لیگ را تعطیل کنیم و مسابقات را به بعد از جام جهانی موکول کنیم.

خبرگزاری میزان - جواد نکونام در نشست خبری پیش از دیدار فولاد خوزستان مقابل نساجی در هفته دهم لیگ برتر فوتبال اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*اول از همه دوست دارم درباره هواداران تیم نساجی و طرفداران خوبشان صحبت کنم که من یک سال خوب را در اینجا داشتم. چه در لیگ دسته اول و چه در لیگ برتر. توانستیم سال بسیار خوبی را کنار هم داشته باشیم. از این موضع خوشحالم و دلم برایشان تنگ شده است.

*فکر می کردم امسال بازی‌ها با حضور تماشاگر باشد و هواداران خوب و خونگرم نساجی را ببینم. دوست داشتم این بازی با حضور آنها برگزار شود و امیدوار بودم هواداران خوب نساجی را پس از چند سال ببینم که متأسفانه این اتفاق رخ نداد.

*زمانیکه ما بدون هوادار بازی می کنیم، بازیکنانمان که گل می زنند، خوشحال نیستند و خوشحالی نمی کنند. وقتی که تمام استادیوم ها تعطیل است، به نظر من لیگ را تعطیل کنیم و مسابقات را به بعد از جام جهانی موکول کنیم. این وقت را در اختیار تیم ملی و سرمربی‌اش، جهت آماده سازی بهتر برای حضور در جام جهانی قرار دهیم.

*اجازه دهیم تا لیگ را بعد از جام جهانی و با حضور تماشاگران برگزار کنیم. اکنون هیچکس لذتی از فوتبال نمی‌برد. نه شادی هست و نه طرفداری حضور دارد. امیدوارم این اتفاق زودتر برای فوتبال کشورمان رخ دهد.

*می دانیم که با تیم خوب و قابل احترام نساجی بازی داریم. خوشحالم که در لیگ برتر حضور دارند و واقعاً جایگاهشان نیز همینجاست. تیم خوب، باکیفیت و تاکتیکی هستند. قطعاً دیدار فردا برای هر 2 تیم سخت خواهد بود. با تمام توان و قدرتمان بازی خواهیم کرد. ان‌شاءلله یک بازی خوب و همراه با کسب نتیجه باشد. امیدوارم با تمرکز بالا، به سه امتیاز بازی دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *