مطهری: فوتبال ایران خیلی وقت است نساجی را باور کرده/ هنوز از خودمان طلب‌کار هستیم

16:25 - 27 مهر 1401
کد خبر: ۴۴۸۱۰۷۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال نساجی گفت: فولاد تیم قابل احترامی است و ما هم تیم بزرگی هستیم و فکر می‌کنم فوتبال ایران نساجی را خیلی وقت است باور کرده است.

خبرگزاری میزان - حمید مطهری در نشست خبری پیش از دیدار نساجی مازندران مقابل فولاد در هفته دهم لیگ برتر فوتبال اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*می‌دانیم که بازی فیزیکی و تاکتیکی است. فولاد واقعا ساختار خوبی دارد و به معنای واقعی یک باشگاه است. نکونام هم مربی ارزنده فوتبال کشورمان است. برنامه‌ریزی کردیم و خیلی خوب فولاد را آنالیز کردیم و برنامه داریم ولی خیلی وارد جزئیات نمی‌شوم.

*فولاد تیم قابل احترامی است و ما هم تیم بزرگی هستیم و فکر می‌کنم فوتبال ایران نساجی را خیلی وقت است باور کرده است. باید قدم‌های محکم‌تری برداریم. در مسیر درستی قرار داریم و این برای من خیلی مهم است. همیشه گفتم که ما یک تیم هستیم و بچه‌ها تک تک متحدانه کارشان را می‌کنند و در اختیار تیم هستد. امیدوارم فردا هم نتیجه خوبی بگیریم. بازهم می‌گویم فولاد برای ما قابل احترام است ولی ما هم نساجی هستیم و یک تیم بزرگ.

*هدف من همیشه این بوده که فوتبال خوب و قابل احترامی ارائه دهیم، اما یک روزهایی شرایط تاکتیکی ایجاد می‌کند که نتیجه‌گرا باشید. این دو عامل باعث شده نتایج خوبی بگیریم و فوتبال خوبی هم بازی کنیم. ما هنوز از خودمان طلب‌کار هستیم و باید تیم خیلی بهتری شویم. بچه‌ ها باید بیشتر تلاش کنند ولی باید این دو آیتم فوتبال خوب و نتیجه‌گرا را کنار هم داشته باشیم.

*روزی که من سرمربی نساجی شدم همیشه با بچه‌ها صحبت کردم که باید ذهن برنده‌خواه داشته باشند و بزرگ فکر کنند. خوشبختانه به این سمت می‌روند ولی هنوز کار داریم. عامل دیگر این است که تیم ما از لحاظ تیم بودن فوق‌العاده است. این موضوع از هزار تاکتیک هم برای من مهم‌تر است. بچه‌ها به خودباوری رسیدند و این رمز موفقیت ماست.

انتهای پیام/


برچسب ها: نساجی حمید مطهری

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *