رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

عرضه ۷۶ خودروی خارجی در مزایده دوم تملیکی

12:45 - 27 مهر 1401
کد خبر: ۴۴۸۱۰۵۴
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
معاون بهره برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی گفت: در مزایده فوق العاده شماره ۵۶۶ تعداد ۷۶ دستگاه خودرو در معرض خرید متقاضیان قرار دارد.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، سعید غلامی باغی معاون بهره برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی در مزایده فوق العاده شماره ۵۶۶ تعداد ۷۶ دستگاه خودرو در معرض خرید متقاضیان قرار دارد.


غلامی با بیان اینکه برگزاری مزایده خودروهای خارجی با دستور مقام قضایی و براساس اجرای حکم شعبه ۱۵ دادسرای عمومی و انقلاب تهران انجام می شود، اظهارداشت: در مزایده فوق العاده قبلی به شماره ۵۶۵ که با نظارت و هدایت مستقیم نهادهای نظارتی و قضایی برگزار شد ۹۶۴ خودروی سواری خارجی تعیین تکلیف و حدود ۳۰۰۰ میلیارد تومان به خزانه دولت واریز شد.


وی ادامه داد: مزایده دوم فوق العاده برای خودروهایی که در مزایده قبلی پیشنهاد نداشته و یا مغایرت های فنی داشتند برگزار خواهد شد که با فروش این ۷۶ دستگاه، تمام ۱۰۴۰ خودروی دارای دستور قضایی، تعیین تکلیف می شوند.


معاون بهره برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی در پایان با این توضیح که این خودروها در انبارهای پنج استان تهران، بوشهر، مازندران، فارس و خوزستان نگهداری می شوند، خاطرنشان کرد: متقاضیان از سه شنبه ۲۶ مهر فرصت بازدید از خودروها را یافته اند و تا اول آبان و از ساعت 8 الی 19 این فرصت ادامه دارد و می توانند با مراجعه به سامانه تدارکات الکترونیک دولت (ستاد) قیمت پیشنهادی خود را ثبت کنند.


رمزگشایی مزایده فوق العاده ۵۶۶ خودروهای خارجی در سوم آبان ماه و با حضور دستگاه های نظارتی و قضایی در سالن جلسات سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی انجام و برندگان معرفی خواهند شد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *