رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

نیروگاه مولد مقیاس کوچک آستانه اشرفیه توسط اداره تصفیه و امور ورشکستگی دادگستری استان گیلان راه اندازی شد

11:27 - 27 مهر 1401
کد خبر: ۴۴۸۰۸۳۶
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گیلان از راه اندازی نیروگاه مولد مقیاس کوچک آستانه اشرفیه توسط اداره تصفیه و امور ورشکستگی دادگستری خبر داد.

خبرگزاری میزان - معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گیلان از راه اندازی نیروگاه مولد مقیاس کوچک آستانه اشرفیه توسط اداره تصفیه و امور ورشکستگی دادگستری خبر داد.

احمد آقایی با بیان اینکه کشتارگاه مرغ کیسوم یکی از واحدهای تولیدی موثر در رونق اقتصادی و رفع محرومیت زدایی در شهرستان آستانه اشرفیه محسوب می شد، اظهار کرد: در سال های گذشته به دلیل عدم توازن اقتصادی این شرکت نتوانست به کار خود ادامه دهد و به مرحله ورشکستگی رسید.

وی با اشاره به اینکه اقدامات متعددی در راستای حفظ و اداره اموال این کشتارگاه توسط اداره تصفیه و امور ورشکستگی صورت گرفت که یکی از آنان بازسازی و تعمیر نیروگاه مولد برق مقیاس کوچک بود، گفت: چندین دستگاه ژنراتور برق در سالیان گذشته از کشور آلمان خریداری شده بود که به دلیل عدم توجه دچار فرسودگی شده و عملا از آن‌ها استفاده نمی شد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گیلان با بیان اینکه با مدیریت اداره تصفیه و امور ورشکستگی دادگستری و با همکاری شرکت سهامی برق منطقه ای استان این دستگاه ها هم اکنون بازسازی و احیا شده‌اند، تصریح کرد: این ژنراتورها از شهریور ماه به طور آزمایشی شروع به کار و حدود 1.7 مگاوات برق تولید کرده و در حال حاضر آماده بهره برداری بخش‌های خصوصی و دولتی هستند.

آقایی همچنین تاکید کرد: ژنراتورهای موجود موجب سرمایه گذاری و اشتغال نیروهای بومی شده و به جهت تولید برق در محل مصرف، تلفات انرژی را به حداقل می رساند و همچنین بخش های دولتی و خصوصی می توانند در راستای رفع مشکلات برق خود این دستگاه ها را اجاره کرده و از آن بهره مند شوند. 

بیشتر بخوانید:

با اقدامات دستگاه قضا کارخانه پوشش رشت با ۵۰ نیروی کار آغاز به کار کرد

انتهای پیام/


برچسب ها: دادگستری اقدامات

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *