امیدوارم مسئولان، ورزشگاه وطنی را هرچه زودتر به بازی با استقلال برسانند/ از نتایج تیم تا اینجای کار راضی هستیم ولی اولویت ما سقوط نکردن است/ مذاکره با علی قربانی فعلا به جایی نرسیده است

14:48 - 06 شهريور 1397
کد خبر: ۴۴۸۰۸۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران گفت: امیدوارم مسئولان ورزش استان تلاش‌های بیشتری انجام دهند تا ورزشگاه وطنی به بازی مقابل استقلال برسد.

علی امیری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی در خصوص اینکه خبر‌هایی اعلام شد مبنی بر اینکه ممکن است تیم نساجی میزبانی هفته ششم خود در لیگ برتر فوتبال را مقابل استقلال از دست دهد اظهارداشت: کار در ورزشگاه شهید وطنی به کندی پیش می‌رود و اگر قرار باشد به همین شکل ادامه پیدا کند قطعا به بازی با استقلال نخواهد رسید. امیدوارم مسئولان ورزش استان تلاش‌های بیشتری انجام دهند تا این ورزشگاه به بازی مقابل استقلال برسد.

وی افزود: مردم مازندران سال‌ها انتظار چنین بازی را در شهرشان داشتند و حالا که این موضوع به واقعیت تبدیل شده خوب نیست که لغو شود. ما به جایگزین کردن ورزشگاه دیگری فکر نمی‌کنیم و امیدواریم مسئولان با تلاش بیشتری که قطعا انجام خواهند داد این ورزشگاه را به بازی نساجی و استقلال برسانند.

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران در مورد اینکه آیا تا پایان هفته پنجم لیگ برتر فوتبال از عملکرد این تیم در لیگ راضی است یا خیر تصریح کرد: بله از عملکرد تیم در مجموع راضی هستیم و با توجه به رقابت نابرابر مالی ما با تیم‌های دولتی به نظرم عملکرد تیم تا اینجای کار قابل قبول بوده است. باشگاه ما توسط دو مالک و در بخش خصوصی اداره می‌شود و جای تشکر دارد که ما توانستیم با برخی از باشگاه‌های لیگ برتری با حمایت مالکان رقابت کنیم. مالکان نساجی همه جوره از این باشگاه حمایت می‌کنند و با تمام توان برای موفقیت تیم تلاش می‌کنند. طبیعتا اولویت تیمی که سال اول در لیگ برتر حضور پیدا می‌کند سقوط نکردن به لیگ یک است. ما باید سعی کنیم این فصل خودمان را حفظ کنیم و در فصل‌های بعدی برای کسب نتایج بهتر تلاش کنیم.

امیری در خصوص اینکه شنیده می‌شود باشگاه نساجی به دنبال مهاجم می‌گردد و چند بازیکن را هم زیر نظر داشته خاطرنشان کرد: بله همین طور است و ما چند مهاجم لیگ برتری را در نظر داشتیم، اما در این بین فقط با علی قربانی مهاجم استقلال مذاکره کردیم که در نهایت این مذاکرات فعلا به جایی نرسیده است. جابر انصاری هم جزو گزینه‌های ما بود، اما نظر کادرفنی روی او خیلی مثبت نبود چند گزینه دیگر را زیر نظر داریم و تا پایان نقل و انتقالات یک مهاجم را جذب می‌کنیم. به احتمال خیلی زیاد یک مهاجم خارجی تا پایان نقل و انتقالات به ما اضافه می‌شود ولی همچنان علی قربانی گزینه اول ما خواهد بود در صورتی که قربانی پیشنهاد ما را که از نظر مالی هم خیلی خوب است قبول نکند، یک ومهاجم خارجی جذب می‌کنیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *