۱۰۰ درصد سواحل استان گلستان سند دار شدند

11:16 - 27 مهر 1401
کد خبر: ۴۴۸۰۷۷۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان گلستان با بیان اینکه برای ۱۰۰ درصد سواحل و اراضی پیرامونی آن سند صادر شد، گفت: گلستان رتبه اول صدور کاداستر در کشور را به خود اختصاص داده است.

خبرگزاری میزان- حیدر آسیابی صبح امروز در جلسه شورای قضایی گلستان که با حضور رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور برگزار شد، گفت: گلستان رتبه اول صدور کاداستر در کشور را به خود اختصاص داده است.

رئیس کل دادگستری گلستان افزود: چندین تالاب‌ بین المللی در گلستان وجود دارد که برای آنها از جمله تالاب آجی گل و آلاگل سند تک برگ صادر شده است.

آسیابی از صدور سند برای زمین پارک علم و فناوری استان و شهرک پنج پیکر هم خبرداد و گفت: برای ۱۰۰ درصد سواحل و اراضی پیرامونی سند صادر شد که با صدور این اسناد از دست اندازی به این ارضی جلوگیری خواهد شد.

وی درباره ساخت و سازهای روستای توریستی زیارت گرگان هم بیان کرد: در ابتدای روستا ایستگاه بازرسی مستقر شده و تمام کامیون‌هایی که حامل مصالح باشند را کنترل می‌کند.

رئیس کل دادگستری گلستان افزود: بعد از ۲۰ سال ساخت و سازها متوقف شده و هم اکنون کار به جایی رسیده که خودروهای سواری و در دبه‌های ترشی و خیارشور هم سیمان و مصالح حمل می کنند.

آسیابی اضافه کرد: ساخت و سازها کنترل شده و تعیین تکلیف ساختمان‌های ساخته شده هم در دست انجام است.

وی عنوان کرد: همزمان با توقف ساخت و سازها، کارگروهی برای رونق گردشگری منطقه آغاز به کار کرده و به این نتیجه رسیدیم که این امر محصول بی توجهی به ظرفیت‌های گردشگری روستا بوده است.

رئیس کل دادگستری گلستان تاکید کرد: باید برنامه گردشگری جامعی برای این روستا در نظر گرفته شود و اگر ظرفیت‌های گردشگری منطقه زیارت را فعال نکنیم نمی‌توان انتظار داشت در دراز مدت مشکل ساخت و سازها حل شود.

بیشتر بخوانید:

رسیدگی به مشکلات ۹ پرونده کثیرالشاکی با حضور رئیس کل دادگستری استان تهران در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه

انتهای پیام/


برچسب ها: گلستان کاداستر

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *