رئیس کل دادگستری هرمزگان به مشکلات 2 واحد تولیدی رسیدگی کرد

10:08 - 27 مهر 1401
کد خبر: ۴۴۸۰۴۶۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری هرمزگان ضمن بازدید از دو واحد بزرگ تولیدی شهر بستک در جریان مهم‌ترین چالش‌ها و مشکلات این واحد‌های تولیدی قرار گرفت.

خبرگزاری میزان-در راستای شعار سال و سیاست‌های کلی دستگاه قضایی مبنی بر حمایت از چرخه تولید، مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با حضور در شرکت تعاونی دیبا گستر و کشتارگاه صنعتی مرغ هرنگ شهرستان بستک از فعالیت های این واحدهای تولیدی بازدید کرد.

مجتبی قهرمانی همچنین در جریان بازدید از بخش‌های مختلف این دو واحد تولیدی، ضمن دیدار و گفت‌وگو با مسئولان و کارگران، مطالبات و مشکلات آن‌ها را بررسی کرد.

وی پس از استماع گزارش مدیر شرکت تعاونی دیباگستر که تولیدکننده محصولات نایلون و نایلکس است، ضمن بررسی مشکلات مطرح شده، دستورات لازم را جهت رفع موانع و مشکلات موجود صادر کرد.

وی در بازدید از کشتارگاه صنعتی مرغ هرنگ شهرستان بستک نیز پس از بررسی مشکلات موجود و گفتگو با مسئولان، کارکنان و سرمایه گذاران این واحد تولیدی به منظور رفع کاستی ها و موانع موجود خطاب به مسئولان قضایی و دستگاه های اجرایی دستورات و توصیه هایی را ارائه کرد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در جریان این بازدید اظهار کرد: یکی از سیاست‌های بسیار مهم دستگاه قضایی، مانع زدایی‌ از روند تولید و صنعت است که خوشبختانه با تدابیر اتخاذ شده و حمایت های حقوقی و قضایی دادگستری استان هرمزگان در یکسال اخیر، ۷۰ کارخانه و واحد‌ تولیدی بزرگ و کوچک و شرکت‌های صنعتی که دچار مشکلاتی بودند احیا شدند و از تعطیلی و بیکاری افرادی که در این کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی مشغول بکار بودند جلوگیری بعمل آمد.

وی در ادامه افزود: با توجه به اهمیت موضوع تولید و اشتغال، ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان هرمزگان به صورت مستمر جلسات متعددی با صنعتگران، کارآفرینان، تجار و بازرگانانی که مسائل و مشکلاتی دارند برگزار کرد و تصمیمات خوبی برای حل این موانع اتخاذ کرد.

قهرمانی تصریح کرد: دادگستری استان هرمزگان با توجه به منویات مقام معظم رهبری و تأکیدات رئیس قوه قضاییه در خصوص لزوم توجه به رونق و جهش تولید و رفع موانع اشتغال، اجازه نخواهد داد هیچ کارخانه‌ و واحد تولیدی و صنعتی تعطیل شود و با جدیت پیگیر حل مشکلات و رفع موانع آن‌ها با همکاری همه دستگاه ها خواهد بود.

انتهای پیام /


برچسب ها: احیا احیا

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *