رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری: حفظ امنیت در جامعه خط قرمز دستگاه قضایی است

9:08 - 27 مهر 1401
کد خبر: ۴۴۸۰۴۱۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری گفت: قوه قضاییه در راستای صیانت از نظم و آرامش در کشور اجازه هیچ گونه سوء استفاده و تعرضی را به آشوب‌گران نخواهد داد و قاطعانه نسبت به برخورد و مجازات عناصر اصلی اقدام خواهد کرد.

خبرگزاری میزان- احمدرضا بهرامی با حضور در زندان مرکزی شهرکرد با جمعی از بازداشت شدگان ناآرامی‌های اخیر که با اقدامات خود نظم و امنیت جامعه را مختل کرده بودند، دیدار و ضمن بررسی درخواست ها و مشکلات آنها، دستورات قضایی لازم را جهت پیگیری مسائل مطرح شده صادر کرد.

رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری در جریان این دیدار، با تأکید بر اینکه حفظ امنیت در جامعه خط قرمز دستگاه قضایی است، اظهار کرد: قوه قضاییه در راستای صیانت از نظم و آرامش در کشور اجازه هیچ گونه سوء استفاده و تعرضی را به آشوبگران نخواهد داد و قاطعانه نسبت به برخورد و مجازات عناصر اصلی اقدام خواهد کرد.

وی تصریح کرد: نظام بر پایه عطوفت و رأفت اسلامی پایه گذاری شده لذا باید صف اغتشاشگران از مردم جدا شده و در رسیدگی به پرونده های متهمان و مجازات ها بر مبنای قانون و با توجه به میزان تأثیر و قصور افراد تعیین و به صورت مداراگونه عمل شود.

رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری در پایان از تلاش های شبانه روزی قضات، نیروی انتظامی و امنیتی و نیروهای بسیجی برای برخورد با عوامل اغتششات و حفظ نظم و امنیت مردم عزیز استان تقدیر کرد.

بیشتر بخوانید:

رئیس کل دادگستری گلستان در ملاقات مردمی به مشکلات قضایی ۹۱ نفر از مراجعان رسیدگی کرد

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *