رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

اطلاعیه مزایده فوق العاده شماره 565 خودرو منتشر شد

13:25 - 25 مهر 1401
کد خبر: ۴۴۷۸۰۶۶
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
معاونت بهره برداری و فروش اموال منقول، در خصوص مزایده 565 اطلاعیه هایی صادر کردند.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، معاونت بهره برداری و فروش اموال منقول، در خصوص مزایده 565 اطلاعیه هایی صادر کردند که به شرح ذیل اعلام می گردد.

اطلاعیه شماره 1

در صورتی که در زمان پلاک گذاری خودرو مغایرتی در کاردکس صادر شده توسط سازمان (شرح کالا مندرج در مزایده شامل تیپ، مدل، سال ساخت،رنگ و تعداد سیلندر)با اطلاعات دفتر فنی و مهندسی راهور ملاحظه گردید، راهور از پلاک کردن خودرو امتناع و موارد را جهت اقدامات ذیل به سازمان منعکس می نماید:

الف) اگر مغایرت به نحوی باشد که قیمت واقعی خودرو بیشتر از ارزش برنده شده در مزایده باشد، مابه التفاوت تعیین شده توسط کارشناسان رسمی از برنده مزایده اخذ و کاردکس سازمان اصلاح و جهت شماره گذاری به راهور ارسال می شود. در صورت عدم پرداخت مابه التفاوت توسط برنده مزایده ودیعه به ایشان مسترد و خودرو در مزایده بعدی مطرح می شود.

ب) اگر مغایرت به نحوی باشد که قیمت واقعی خودرو کمتراز ارزش برنده شده در مزایده باشد، خودرو به برنده تحویل و کاردکس سازمان اصلاح و جهت شماره گذاری به راهور ارسال می شود. در صورت عدم رضایت برنده مزایده ودیعه به ایشان مسترد و خودرو در مزایده بعدی مطرح می شود.

شرایط فوق مطابق این اطلاعیه به کلیه برندگان مزایده 565 اعلام می شود.

اطلاعیه شماره 2  

سازمان جمع اوری و فروش اموال تملیکی در خصوص تمدید مهلت واریز وجوه مربوط به برندگان خودروهای مزایده فوق العاده شماره 565

  1.  متقاضیان برنده در مزایده با ارائه اسناد مثبته مبنی بر اقدام به واریز در مهلت تعیین شده می توانند نسبت به تکمیل واریز وجه ظرف 24 ساعت پس از ابلاغ اقدام کنند.
  2. در مواردی که مبلغ فروش خودرو و کارمزد سامانه ستاد توسط خریدار اشتباها یکجا به یک حساب واریز شده است با هماهنگی امور مالی سازمان مبالغ به ایشان عودت تا موارد بصورت تفکیکی به حسابهای مربوطه واریز شود.

شرایط فوق مطابق این اطلاعیه به کلیه برندگان مزایده 565 اعلام می شود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *