رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

پولادگر: قایقرانی در 6 ماه آینده 2 فدراسیون می‌شود/ هیچ اختیاری در باشگاه استقلال نداریم

12:43 - 25 مهر 1401
کد خبر: ۴۴۷۸۰۰۳
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: قایقرانی می‌تواند به بیش از دو فدراسیون هم برسد.

خبرگزاری میزان - سیدمحمد پولادگر، معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون قایقرانی صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید.

*به خاطر تلاش یکساله و نتایج خوب و ارزشمند از تک تک اعضا تشکر می‌کنم. به سهرابیان، رئیس فدراسیون به خاطر جمع کردن دوستانی که تاریخ این رشته هستند، دست مریزاد می‌گویم و کار هنرمندانه‌ای است و یکی از عوامل حرکت رو به جلوی این فدراسیون که در آمار هم مشخص است، همین دلیل است.

*قایقرانی یک رشته پر‌هزینه است. بعد از مدت‌ها که بحث دو فدراسیون شدن این رشته بود، وزیر تاکید کرد که این اتفاق بیفتد و جدا شدن این دو فدراسیون انجام می‌گیرد که در جهت رشد و توسعه آن است. برای فدراسیون دیگری که جدا شد، آشوب و بلوایی به پا شد که من تعجب کردم چون در جهت پیشرفت است. قبل از انتخابات فدراسیون انجام می‌شود. یعنی تشکیل 2 فدراسیون در طول 6 ماه آینده انجام خواهد شد.

*بارها گفته شده بود که امکانات فدراسیون جوابگوی این همه رشته نیست. الان این اتفاق می‌افتد و حتی قایقرانی می‌تواند به بیش از دو فدراسیون هم برسد. روزی را به یاد داریم که باور نمی‌کردیم که در این رشته در بازی‌های آسیایی مدال طلا بگیریم، اما الان توقع مدال المپیک داریم‌ و الان با همتی که وجود دارد این موضوع دور از دسترس نیست امیدوارم همه کمک کنند و انشالله در المپیک پیش رو هم در این رشته صاحب مدال شویم.

*اولین مدال سال جدید را قایقرانی آن هم در بخش بانوان کسب کرد و وزیر ورزش در دیدار با رئیس جمهور با افتخار این مدال را عنوان کردند.

*درباره تعویق برگزاری مجمع فوق‌العاده فدراسیون گلف باید بگویم که در گلف هم به سمت برگزاری انتخاباتش می‌رویم و در همین چند روز سرپرست معرفی می‌کنیم.

*درباره انتخابات و شرایط به وجود آمده در فدراسیون سوارکاری از فرهادیان بپرسید.

*تیراندازی جزو رشته‌هایی است که مدال المپیکی داریم و قطعاً کمک خواهیم کرد و خیلی امید داریم که در المپیک و بازی‌های آسیایی این رشته برای‌مان کسب افتخار کند. در بحث بودجه نیز کمک می‌کنیم، البته این را می‌دانید که فدراسیون یک مدتی در حالت برزخی بود و شرایطی نداشت که تدبیر کند که از برخی محل‌های تامین بودجه این کار را انجام بدهد، ولی با حضور قربانی خیلی امیدوارم که این رشته مسیر رشد و ترقی را پشت سر بگذارد و منتظریم با حضور او و پتانسیلی که این رشته دارد، اتفاقات خوبی در مسابقات پیش‌رو رخ بدهد.

*درباره گلایه‌های قربانی از مجلس درخصوص بودجه باید تاکید کنم که این همان حرف ما هم بود و می‌گفتیم که چرا بدون تدبیر این تصمیم گرفته شد و برچه اساس و معیاری این تصمیم را گرفتند و مبالغ بر چه اساسی تقسیم شد. امیدواریم که در آینده حل شود.

*هیچ اختیاری در باشگاه استقلال نداریم و این تغییرات با تصویب هیئت مدیره بوده است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *