هاشمی: فدراسیون‌ها بیشتر از ظرفیت بخش خصوصی استفاده کنند/ مجلس در تصویب بودجه نقش اساسی دارد

12:36 - 25 مهر 1401
کد خبر: ۴۴۷۷۹۹۶
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: کمیسیون اجتماعی - فرهنگی و کمیسیون  تلفیق می‌تواند در بودجه فدراسیون‌های ورزشی به ما کمک کنند.

خبرگزاری میزان - سید مناف هاشمی، دبیرکل کمیته ملی المپیک در خصوص مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون قایقرانی صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید.

*در هیات رییسه قایقرانی عزیزان بزرگواری هستند که می توانند علاوه بر قایقرانی به دیگر  بخش‌های ورزش کمک کنند و امیدوارم در فصل جدید بودجه نگاهی به حوزه‌های ورزش کشور و کمیته ملی المپیک داشته باشند. فدراسیون‌ها نیز باید در بحث اسپانسرهای مالی با ظرفیت‌های موجود، ورود کنند چرا که بودجه‌های دولتی ناچیز است و توقع است که فدراسیون‌ها در بحث استفاده از ظرفیت بخش خصوصی ورود کنند.

*مجلس در تصویب بودجه بیشترین نقش را دارد هرچند که لایحه دولت باید برای وزارت ورزش و کمیته المپیک قوی باشد. ما دو رویداد بزرگ در پیش داریم که منابع بزرگی نیاز دارد و انتظارات و توقعات زیادی پشت آن قرار دارد و باید خود را تقویت کنیم. از دولت توقع داریم که لایحه ما را در برنامه هفتم توسعه خوب ببیند.

*کمیسیون اجتماعی - فرهنگی و کمیسیون  تلفیق می‌تواند در بودجه به ما کمک کند. کمیسیون عمران نیز می تواند در بحث امکانات، تجهیزات و تکمیل اماکن ورزشی از وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک حمایت کند. در فصل بودجه تیم مشترکی از کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش کار را مشترکا دنبال خواهد کرد.

*هاشمی در پاسخ به این سوال که شنیده شده یکی از روسای فدراسیون‌ها با ارسال پیامک به اعضای هیات اجرایی نسبت به یکی از انتخاب‌های کمیته ملی المپیک گلایه داشته و اعلام کرده در صورت عدم پیگیری موضوع نشست خبری خواهد داشت، گفت: من چیزی نشنیده‌ام.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *