تاکید وزارت راه بر تعامل با سازمان برنامه و بودجه به منظور جذب اعتبارات

8:04 - 25 مهر 1401
کد خبر: ۴۴۷۷۴۵۰
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
وزارت راه و شهرسازی در اطلاعیه ای اعلام کرد: این وزارتخانه به منظور جذب اعتبارات با سازمان برنامه و بودجه تعامل لازم را دارد و پیگیری های لازم در حال انجام است.

خبرگزاری میزان - مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی، با صدور اطلاعیه ای تصریح کرد: وزارت راه و شهرسازی به منظور جذب اعتبارات در بخش های مختلف با سازمان برنامه و بودجه تعامل لازم را دارد و مصاحبه صورت گرفته توسط مدیر انجمن خیرین راه و ترابری در خصوص رجوع به کمیسیون اصل ٩٠ برای دریافت اعتبارات موضع رسمی این وزارتخانه نیست.

این اطلاعیه تأکید کرد: وزارت راه و شهرسازی همچون گذشته با بخش های مختلف دولت برای پیشبرد امور همکاری و تعامل لازم را دارد.

انجمن خیرین راه و ترابری یک تشکل مرد نهاد است که به منظور ایجاد بستر و تسهیل امکانات حمل و نقل در نقاط نیازمند، آسیب دیده و محروم توسط جمعی از خیرین تشکیل گردیده است و آماده ارائه خدمات، جذب و هدایت کمک های فکری، مادی و معنوی خیرین مرتبط در این زمینه می باشد.


مدیر انجمن خیرین راه و ترابری در گفتگویی اعلام کرده بود که برای دریافت اعتبارات حاصل از جرایم رانندگی به کمیسیون اصل ٩٠ رجوع کرده اند.

 انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *