رئال با انتقام در ال‌کلاسیکو به صدر رسید/ شکست تلخ بارسا در شب گلزنی بنزما + فیلم

19:40 - 24 مهر 1401
کد خبر: ۴۴۷۷۱۹۶
دسته بندی: ورزشی ، اخبار خارجی
دیدار ال‌کلاسیکو بین تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا از هفته نهم لالیگا با برتری کهکشانی‌ها به پایان رسید.

خبرگزاری میزان - در ادامه دیدارهای هفته نهم لالیگا اسپانیا و در حساس‌ترین بازی تیم رئال مادرید در نبردی موسوم به ال‌کلاسیکو در حالی از ساعت ۱۷:۴۵ در استادیوم سانتیاگو برنابئو میزبان بارسلونا بود که کهکشانی‌ها با توجه به تفاضل گل کمتر و با ۲۲ امتیاز پایین‌تر از رقیب سنتی خود در جدول قرار داشتند که در پایان این دیدار تماشایی و مهیج کهکشانی‌های مادریدی موفق شدند در روز درخشش کریم بنزما با نتیجه ۲ بر یک از سد آبی‌ و اناری‌های کاتلان بگذرند تا ضمن صدرنشینی، انتقام شکست سنگین در ال‌کلاسیکوی قبلی را از شاگردان ژاوی گرفتند‌.

رئال با کسب این پیروزی مجموع امتیازات خود را به ۲۵ رساند تا به تنهایی و بالاتر از بارسا در صدر جدول رده بندی لالیگا بایستد.

برای کهکشانی‌های مادریدی در ابتدا کریم بنزما در دقیقه ۱۲ موفق به گلزنی شد و در ادامه فدریکو والورده با شوتی زمینی گل دوم رئال را وارد دروازه تراشتگن کرد تا نیمه اول با نتیجه ۲ بر صفر به پایان برسد. در نیمه دوم با تغییرات ژاوی فشار حملات بارسا در دقیقه ۸۳ جواب داد و بارسلونا با گلزنی فران تورس اختلاف را به یک گل رساند، اما این پایان کار نبود و و رودریگو که در دقایق پایانی به عنوان یار تعویضی وارد زمین شده بود توانست با گلزنی از روی نقطه پنالتی در دقیقه ۱+۹۰ گل سوم میزبان را بزند تا به این ترتیب آنجلوتی و شاگردانش با پیروزی ۳ بر یک، شکست سنگین در ال‌کلاسیکوی قبلی را تلافی کنند.

*رئال مادرید ۳ - بارسلونا یک

گل: کریم بنزما(۱۲)، فدریکو والورده(۳۵) و رودریگو(۱+۹۰) برای رئال/ فران تورس(۸۳) برای بارسلونا

کارت زرد: وینیسیوس جونیور(۳۰) و مودریچ(۷۰) از رئال/ پابلو گاویرا(۸۱) و کسیه(۲+۹۰) ار بارسلونا

*فیلم گل اول رئال مادرید به بارسلونا توسط بنزما(۱۲):

*فیلم گل دوم رئال مادرید به بارسلونا توسط والورده(۳۵):

*فیلم گل اول بارسلونا به رئال مادرید توسط فران تورس(۸۳):

*فیلم گل سوم رئال مادرید به بارسلونا توسط رودریگو(۱+۹۰):

*ترکیب تیم رئال مادرید:

لونین، کارواخال(۸۸ - رودیگر)، میلیتائو، آلابا، کروس، بنزما(۸۸ - آسنسیو)، مودریچ(۷۸ - کاماوینگا)، والورده، چوآمنی، وینیسیوس جونیور(۸۵ - رودریگو) و مندی

*ترکیب تیم بارسلونا:

تراشتگن، کونده، گارسیا، بالده(۶۰ - جوردی آلبا)، روبرتو، دیونگ، بوسکتس(۶۰ - گاویرا)، پدری(۸۳ - کسیه)، رافینیا(۶۰ - فران تورس)، دمبله(۷۳ - فاتی) و لواندوفسکی

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *