رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

رئیس کل دادگستری مازندران: برنامه‌های سند تحول قضایی در راستای عمل به بیانیه گام دوم اجرایی شود

13:54 - 24 مهر 1401
کد خبر: ۴۴۷۶۷۲۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان مازندران گفت: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی ابلاغی ازسوی مقام معظم رهبری بسیار مهم و اساسی است و برنامه‌های سند تحول قضایی در راستای عمل به این بیانیه دراستان اجرایی شود.

خبرگزاری میزان- حجت الاسلام و المسلمین محمد صادق اکبری درآیین تکریم ومعرفه رئیس دادگستری شهرستان بابلسر گفت: سند تحول قضایی یک برنامه منسجم وجامع است وبخش های مختلفی دارد که باید عملیاتی شود و اگر به خوبی به آن عمل کنیم گام موثری در تحقق عدالت ومبارزه با فساد برمی داریم.

وی فرصت قضاوت وخدمت به مردم را بسیار باارزش دانست وگفت: حال که از بین تعداد بسیار زیاد متقاضی امر قضاوت، مفتخر به خدمت در این عرصه هستیم باید همه مساعی خود را درقضاوت عادلانه و خدمت صادقانه به کار گیریم و قدردان این نعمت ارزشمند باشیم.

بیشتر بخوانید:

در آتش سوزی دیشب زندان اوین ۴ زندانی بر اثر استنشاق دود درگذشتند/ ۷۰ زندانی نجات پیدا کردند و ۶۱ نفر مجروح شدند

حجت الاسلام والمسلمین اکبری مبارزه با فساد را از مهم ترین برنامه های دادگستری مازندران ذکر کرد و گفت: برنامه دستگاه قضایی استان این است با صلابت و در کم ترین زمان پرونده فساد و مفسدان رسیدگی شود تا زمان‌بر بودن رسیدگی به فساد موجب گستاخ شدن مفسدان وعدم بازدارندگی مجازات ها نشود.

رئیس کل دادگستری استان مازندران به حوادث و اغتشاشات اخیر نیز اشاره کرد و گفت: با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری و بصیرت مردم ولایتمدار این توطئه ها نقش برآب شد.

آئین تکریم ومعارفه رئیس دادگستری شهرستان بابلسر با حضور رئیس کل دادگستری، مسئولان قضایی واداری وانتظامی وامام جمعه بابلسر برگزار شد.

در این جلسه از خدمات و زحمات آقایی رئیس پیشین دادگستری این شهرستان تقدیر وکاردان به عنوان رئیس جدید دادگستری معارفه شد، کاردان پیش از این ریاست دادگستری شهرستان رامسر را به عهده داشت.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *