رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

پولادگر: دلیل برکناری آجورلو را نمی‌دانم/ از تغییرات در پرسپولیس اطلاعی ندارم

12:22 - 24 مهر 1401
کد خبر: ۴۴۷۶۶۰۵
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: مسائل فقط مربوط به ویزاها نیست و اکنون هدف دارند تا چند میزبانی را از ایران بگیرند.

خبرگزاری میزان - سیدمحمد پولادگر، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در حاشیه برگزاری مراسم روز ملی پارالمپیک در مورد این مراسم و همچنین تغییرات مدیریتی در باشگاه استقلال صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید.

اظهار داشت: باعث افتخار من است که در این مراسم باشکوه شرکت کردم، افراد معلول و جانباز بخشی از جامعه ما هستند که برای ما سمبل ایمان، انگیزه و امید هستند بویژه در حوزه ورزش که افتخارات فراوانی را آفریدند و باید این نکته را هم اشاره کنم که در کشور ما شرایطی که برای جانبازان و معلولین و پارالمپیک ایجاد شده است یک شرایط کم‌نظیر است.

*در اکثر کشورهای دنیا مجموعه المپیک و پارالمپیک با یک مدیریت اداره می‌شود ولی در کشور ما با امکانات و بودجه مجزا مدیریت می‌شود و حتی در حوزه پاداش قهرمانان پارالمپیکی هم مثل المپیکی‌ها دولت حمایت می‌کند و خداراشکر افتخارات فراوانی هم در بازی‌های آسیایی و پارالمپیک کسب شده است و به همه مردم عزیز عرض می‌کنم که امروز که روز ملی پارالمپیک است و متعلق به آنها است، یک نماد است و هر روز متعلق به این عزیزان است و خدمت و کمک در جهت ایجاد انگیزه و امید برای آنها نعمتی است که خدا در اختیار آدم‌های خاص می‌گذارد.

*درباره این که تغییرات مدیریتی باشگاه استقلال از سوی وزارت ورزش ایجاد شده است یا تصمیم اعضای هیئت مدیره این باشگاه بوده است؟ باید بگویم که بالاخره این باشگاه هیئت مدیره دارد، صاحب امضا هستند و می‌توانید از آن‌ها سوال کنید. از دلیل برکناری آجورلو اطلاعی ندارم، این باشگاه هیئت مدیره دارد و تصمیم گرفته شده است.

*درمورد اینکه گفته می‌شود یکی از اعضای هیئت مدیره حکم برکناری آجورلو را امضا نکرده است باید بگویم که به هر حال وقتی اکثریت امضا می‌کنند و این اتفاق می‌افتد دیگر بگوییم یک نفر امضا نکرده است تفاوتی ندارد.

*از برگزاری جلسه هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس و تغییرات احتمالی در این باشگاه اطلاعی ندارم.

*در خصوص تاخیر در صدور ویزای مسابقات از سوی کشورهای خارجی خودتان چه فکر می‌کنید؟ معمولا قطعی اینترنت را بهانه می‌کنند، اما با فکس هم می‌توان این کار را کرد. فقط در این موضوع نیست که کارشکنی می‌کنند. همه ما می‌دانیم که دشمنان قسم خورده کشور و مردم در این شرایط خیلی وقیحانه و آشکارا مواضع خودشان را نشان می‌دهند. قبلا اینگونه نبود و نشان می‌دهد که دشمن کار کرده و در همه زمینه‌ها مخصوصا ورزش ورود کرده و باید هوشمندانه جلوی این اتفاقات را گرفت. این مسائل فقط مربوط به ویزاها نیست الان چند میزبانی ما را هم هدف گرفتند تا از ما بگیرند و تلاش می‌کنیم که این اتفاق نیفتد.

*در جلسه روسای فدراسیون‌ها عرض کردم که میزبانی و حضور قهرمانان رشته‌های مختلف ورزشی در کشورمان یکی از اهداف وزارت ورزش است و خودمان می‌دانیم که میزبانی یکی از نشانه‌های ثبات و امنیت در یک کشور است و ورزشکاران و قهرمانان مختلف از کل جهان می‌آیند و در یک رویداد بین‌المللی شرکت می‌کنند.

*در سال‌های گذشته هم میزبانی‌های خوبی داشتیم و امیدواریم که در سال‌های پیش رو و آن چیزی که در دستور کار قرار گرفته محقق شود و میزبانی مسابقات معتبر را داشته باشیم و این را هم باید بگویم که مجموعه منطقه آزاد کیش اعلام آمادگی کامل کرده و می‌توانیم از آنجا هم به عنوان یک فرصت استفاده کنیم. می‌دانید که ما مسئولیت‌های خوبی در رشته‌های مختلف و مهم داریم و قرار شده که به دوستانی که در آسیا مسئولیت‌های مهم دارند در جزیره کیش دفاتری داده شود تا افراد از کشورهای دیگر بتوانند به راحتی تردد کنند.

*مشکلات خبرنگاران اعزامی به جام جهانی قطر همیشه به عهده فدراسیون فوتبال بوده است. در این دوره وزارت ورزش هم نهایت تلاشش را می‌کند و شرایطی را ایجاد خواهیم کرد با توجه به اینکه جام جهانی استثنایی در یک فاصله مکانی داریم و شاید سالهای سال اتفاق نیفتد، تلاش می‌کنیم که بچه‌های رسانه و خبرنگاران یک حضور خوب و پررنگ در جام جهانی داشته باشند، حتی خبرنگاران خانم و ما ثمره آن را هم ببینیم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *