رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

نوروزی: دبیر برای چسبیدن به میز ریاست دست به هر کاری می‌زند/ جامعه کشتی اجازه این گستاخی را به او نخواهد داد

12:02 - 24 مهر 1401
کد خبر: ۴۴۷۶۵۳۷
قهرمان کشتی فرنگی جهان و المپیک گفت: دبیر برای چیدمان انتخابات هیئت کشتی استان فارس سناریو چیده بود و برای این تخلفات باید در بازرسی کل کشور پاسخگو باشد.

امید نوروزی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به مهندسی انتخابات هیئت کشتی استان فارس اظهار داشت: سناریویی جدیدی بود که دبیر بعد از حذف محمدیان، یاری و عزیزی دنبالش بود و با چیدمان هیئت کشتی فارس دنبال این بود که نفر مورد نظر او رأی بیاورد، اما اعضای مجمع به خاطر لابی دبیر به او رأی ندادند و نیمی از اعضا مجمع را ترک کردند.

وی ادامه داد: به خاطر تخلفات دبیر در برگزاری مجمع و لیستی که داده بود اعضا حاضر به حضور در مجمع نشدند. جالب است که بعد از امتناع اعضای مجمع در انتخابات دبیر و مسئول دفترش تهدید کردند که باید برگردند و اگر برنگردند عواقب بدی برای آنها خواهد داشت.

دارنده مدال‌های طلای کشتی فرنگی جهان و المپیک تصریح کرد: واقعاً این اتفاقات جای تأسف دارد و برای او متأسفم که برای چسبیدن به میز ریاست دست به هر کاری می‌زند. دبیر برای این تخلفات باید در بازرسی کل کشور و بازرسی استان پاسخگو باشد. جامعه کشتی اجازه این گستاخی را به او نخواهد داد و تا انتها این موضوع را پیگیری خواهیم کرد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *