وویوویچ: هدف اصلی هندبال ایران صعود از گروهش در قهرمانی جهان است/ می‌توانیم یک یا دو بازی را ببریم

11:22 - 24 مهر 1401
کد خبر: ۴۴۷۶۴۵۵
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
سرمربی تیم ملی هندبال گفت: هدفم از آمدن به ایران صعود از گروهمان در قهرمانی جهان است و اگر به صعود شک داشتیم قطعاً نمی‌آمدم.

خبرگزاری میزان - وسلین وویوویچ در کنفرانس خبری خود بعد از اتمام اردوی تیم ملی هندبال اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*از حضور پر تعداد اصحاب رسانه تشکر می‌کنم. چون روز آخر بود با بازی فوتسال تمرینات را تمام کردیم تا بازیکنان با نشاط خوبی این اردو را به پایان برسانند. ۴۰ بازیکن در این مرحله از اردو حضور داشتند و دو دیدار درون اردویی هم داشتیم که ماحصل آن خوب بود و چند بازیکن جدید و جوان، نظرم را در این اردوها جلب کردند.

*قطعاً هدفم از آمدن به ایران صعود از گروه در قهرمانی جهان است و اگر به صعود شک داشتیم قطعاً نمی‌آمدم. گروه سختی داریم، اما هدف اصلی هندبال ایران صعود از گروه در قهرمانی جهان است.

*ایران بازیکنان توانمند و با استعدادی دارد، اما نکته مهم این است که بازیکنان از دل لیگ بیرون می‌آیند. قطعاً کارکرد مربیان ایرانی خوب بوده، اما تیم ملی خوب از لیگ باکیفیت بیرون می‌آید. ایران باید تجربه جهانی و بازی تدارکاتی با تیم‌های اوپایی را داشته باشد. اصلاً منظورم این‌ نبود که از لیگ راضی نباشم، اما جای پیشرفت و بهتر شدن دارد.

*باید از خود بازیکنان پرسید که چقدر زیر نظر من پیشرفت کرده‌اند و به نظرم خوب نیست که من در مورد خودم‌ توضیح دهم، اما در کل پیشرفت داشته‌ایم.

*مربی دروازه‌بان‌ها با یک باشگاه دیگر قرارداد دارد و به همین دلیل دیر اضافه می‌شود. نقش دروازه‌بان در موفقیت یک تیم ۵۰ درصد است، اما من درمورد ساختار صحبت می‌کنم. مربی دروازه‌بان اگر در این چند روز هم باشد نمی‌تواند نقش اساسی ایفا کند و به نظرم مربیان دروازه‌بانی در باشگاه‌ها نقش مهمی در آمادگی دروازه‌بان‌ها دارند.

*اگر واقع گرایانه نگاه کنیم می‌توانیم یک یا دو بازی را در گروه‌مان را ببریم و در صورت صعود از گروه امیدواریم بازی‌های خوبی مقابل تیم‌هایی مانند فرانسه یا اسلوونی انجام دهیم.

*تمام فدراسیون‌های هندبال در سراسر دنیا شاید به ایده‌آل‌ها نرسند، اما می‌بینم که رییس فدراسیون و دیگر دست‌اندرکاران تمام تلاش خود را می‌کنند تا در هر اردو شرایط بهتر شود و این موضوع جای خوشحالی دارد.

*خیلی بعید است که لژیونر دیگری به اردوها اضافه شود، اما احتمال اضافه شدن ۲-۳ بازیکن است. امیدوارم در قهرمانی جهان دل مردم با تیم ملی هندبال باشد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *