رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

رئیس کل دادگستری مازندران: خدمت مخلصانه، متعهدانه ومسئولانه به مردم از وظایف مهم مدیران وکارکنان است

9:15 - 24 مهر 1401
کد خبر: ۴۴۷۶۰۴۸
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری مازندران گفت: دادگستری استان در راستای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی و افزایش رضایتمندی مردم و ایجاد امنیت اقتصادی و اجتماعی با هرگونه مظاهر فساد برخورد قاطعانه دارد ونسبت به مفسدان اقتصادی باصلابت وقاطع است.

خبرگزاری میزان- حجت الاسلام والمسلمین اکبری، با بیان اینکه بیش از98 درصد ابلاغ اوراق قضایی دراستان بصورت الکترونیک انجام می شود گفت: زمانی ابلاغ اوراق قضایی، ارائه لایحه، استعلام و بسیاری از امور قضایی با مشکلات ودشواری انجام می شد اما اکنون به مدد فناوری های نوین وسامانه های مختلف بسیاری ازخدمات از طریق سیستم وبه صورت الکترونیک در کمترین زمان وبا کمترین هزینه انجام می شود.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری و رئیس قوه قضاییه برکاهش زمان دادرسی و استفاده از سامانه های آنلاین برای رسیدگی سریع تر و بهتر امور مردم اظهار کرد: در برنامه عملیاتی سال 1401 به نحوی برنامه ریزی شده است که با توجه به سند تحول قضایی و در مسیر تعالی قوه قضاییه دادرسی الکترونیک دراستان افزایش یابد در همین راستا 30درصد پرونده های استان بصورت الکترونیک و بدون کاغذ شده است.

بیشتر بخوانید:

رسیدگی بیش از ۱۰۰درصدی به پرونده‌های ورودی به دادگستری‌های استان لرستان/ ۹۴ درصد ابلاغ‌های حوزه‌های قضایی استان به صورت الکترونیک انجام شد

رئیس کل دادگستری استان برخورد با مفسدین چه بیرون و چه درون دستگاه قضایی را از سیاست های مهم دادگستری استان برشمرد و تصریح کرد: دادگستری استان در راستای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی و افزایش رضایتمندی مردم و ایجاد امنیت اقتصادی و اجتماعی با هرگونه مظاهر فساد برخورد قاطعانه دارد ونسبت به مفسدان اقتصادی باصلابت وقاطع است.

وی همچنین به اهمیت حفظ حقوق عامه و و صیانت از منابع طبیعی اشاره کرد و اظهار کرد: نقش دادستان ها به عنوان مدعی العموم در احقاق حقوق شهروندان، حفظ حقوق عامه، منابع طبیعی و انفال بطور جهادی، بسیار ضروری دانست.

جلسه تکریم ومعارفه رئیس دادگستری ودادستان جدید چمستان با حضور مقامات استانی و شهرستانی برگزار و در این جلسه از خدمات اصغری رئیس پیشین دادگستری چمستان تقدیر و رضا جعفرزاده به عنوان رئیس جدید معرفی شد همچنین از زحمات وخدمات زارع دادستان پیشین تقدیر ویوسفی به عنوان دادستان جدید معرفی شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *