رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

هنرجو: المپیاد استعدادهای برتر ورزشی به تقویت وحدت اقوام کمک می‌کند

14:54 - 23 مهر 1401
کد خبر: ۴۴۷۵۵۹۲
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
رییس فدراسیون اسکیت در خصوص طرح المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور گفت: این طرح به عنوان یک طرح ملی می‌تواند نقاط ضعف و قوت ورزش کشور را مشخص کند.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مجید هنر جو رییس فدراسیون اسکیت در خصوص طرح المپیاد استعداد های برتر ورزش کشور اظهار داشت: این طرح به عنوان یک طرح ملی که استارت آن توسط وزارت ورزش و جوانان زده شد می‌تواند نقاط ضعف و قوت ورزش کشور را مشخص کند و اینکه در سراسر کشور و حتی در دورترین نقاط ایران استعدادهایی که وجود دارند می‌توانند بعد از انتخاب شدن به رده‌های ملی راه پیدا کنند بسیار مهم است.

وی ادامه داد: حضور ورزشکاران رشته اسکیت برد در المپیاد ورزشی بعنوان یک رشته المپیکی حاِئز اهمیت است وبا توجه به عدم برگزاری مسابقات به دلیل شیوع کرونا این مسابقات با استقبال چشمگیر ورزشکاران اسکیت برد از استان های مختلف مواجه شد.

هنرجو اضافه کرد: این طرح علاوه بر اینکه استعدادهای برتر را شناسایی می‌کند می‌تواند باعث ایجاد وحدت بیشتر بین همه قومیت‌های کشور شود و شور و نشاط گسترده‌ای را در جامعه ایجاد کند و به واقع یک بیداری در بطن ورزش ایجاد شده است.

هنرجو افزود: سطح کیفی مسابقات با توجه به عدم برگزاری مسابقات به دلیل شیوع کرونا و تعطیلی تقریبا سه ساله مسابقات اسکیت این دوره از مسابقات با استقبال چشمگیر ورزشکاران اسکیت برد از استان های مختلف مواجه که این المپیاد باعث ایجاد شور و نشاط شد و انشالله با عزم ملی که وزارت ورزش و فدراسیون‌ها برای توسعه ورزش ایران دارند در آینده نزدیک شاهد رشد و شکوفایی دوچندان ورزشکاران به ویژه رشته اسکیت خواهیم بود.

رییس فدراسیون اسکیت اظهار داشت: طی مسابقات مستعدین شناسایی شده طبقه بندی میشوند و برنامه ریزی صورت خواهد گرفت در چندین مرحله فرآیند پرورش ورزشکاران را انجام خواهیم داد و آموزش های تخصصی برای مربیان مستعدین دعوت شده فدراسیون اسکیت پس از دسته بندی مستعدین مربیان آنها را استخراج نموده و برای تقویت ارتقای سطح آموزش آنها برنامه‌ریزی و در طی دوره های مختلف برگزار خواهد کرد.و کمپ های تمرینی برای آنها برگزار خواهد شد.

هنر جو در پایان خاطر نشان کرد: مشارکت در رویدادها و جشنواره های هدفمند ورزشی که در ابعاد ملی برگزار می شود انگیزه دانش آموزان را برای هدف گذاری و موفقیت های ورزشی برانگیخته و به توسعه و تکامل جسمانی و حرکتی آنان کمک نموده و مسیر کشف استعدادهای قهرمانی را هموار می‌سازد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *