رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

اعلام آمادگی گفت‌وگو رئیس قوه قضاییه با افراد معترض امر مبارکی است

14:00 - 23 مهر 1401
کد خبر: ۴۴۷۵۴۵۶
مدیر مسئول روزنامه رسالت گفت: رویکرد رئیس قوه قضاییه مبنی بر آمادگی گفت و گو با افراد معترض امر مبارکی است که باید آن را به فال نیک گرفت.

خبرگزاری میزان - افکار نیوز نوشت: محسن پیرهادی ، درباره اینکه رویکرد رئیس دستگاه قضا مبنی بر گفت و گو با افراد معترض به مسائل قضایی اتفاقات اخیر در کشور چه اندازه به حل مسائل کمک می‌کند، اظهار کرد: مسئله گفت و گو میان مسئولان و مردم موضوعی است که از آن غفلت شده و باید تقویت شود زیرا زمانی که مردم با منطق مسائل را مطرح می‌کنند قاعدتاً دیگر منجر به حواشی نخواهد شد.


مدیر مسئول روزنامه رسالت گفت: رئیس قوه قضاییه و مسئولان در سطوح مختلف باید رویکرد گفت و گو با مردم را اعمال کنند تا آنها بتوانند نظراتشان را ارائه دهند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: رویکرد رئیس قوه قضاییه مبنی بر آمادگی گفت و گو با افراد معترض امر مبارکی است که باید آن را به فال نیک گرفت گفتنی است که این امر باید در تمام سطوح کشور جاری باشد تا اعتراضات به این شکل بروز نکند.

انتهای پیام/

خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *