اجرای برنامه فرهنگی عید تا عید در متروی تهران

18:25 - 04 شهريور 1397
کد خبر: ۴۴۷۵۲۸
سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه از اجرای برنامه فرهنگی و هنری عید تا عید خبر داد.

به گزارش گروه جامعه ، سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه از اجرای برنامه فرهنگی و هنری عید تا عید خبر داد.

احسان بیسادی با اعلام این خبر گفت: به مناسبت فرا رسیدن اعیاد فرخنده قربان و غدیر و دهه ولایت، ویژه برنامه فرهنگی و هنری"عید تا عید" با مشارکت فرهنگسرای مترو در ایستگاه میدان شهدا برگزار می‌شود. وی هدف از اجرای این برنامه را گسترش و تعمیق شناخت شهروندان از الگو‌های دینی عنوان کرد و افزود: گذرگاه‌های فرهنگی مترو با ظرفیت مناسب برای اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و اجتماعی پذیرای مسافران در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی می‌باشد. بیسادی در تشریح برنامه "عید تا عید" گفت: به مناسبت این روز‌های مبارک و به منظور ایجاد فضای با نشاط در مترو، برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری شامل هم خوانی و سرود، مولودی خوانی، پرده خوانی، موسیقی سنتی و هم چنین کارگاه‌های خوشنویسی و نقاشی کودکان و مسابقه برگزار می‌شود.


لازم به ذکر است، ویژه برنامه "عید تا عید" در روز‌های ۶ و ۷ شهریور ۹۷ از ساعت ۱۵ الی ۱۷ میزبان مسافران شهر زیرزمینی در ایستگاه میدان شهدا است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *