بردیف: قبل از همه خودم را مقصر می‌دانم/ از شیوه بازی بازیکنانم رضایت ندارم

19:31 - 22 مهر 1401
کد خبر: ۴۴۷۴۶۳۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: قبل از همه خودم را مقصر می‌دانم که نتوانسته‌ام خوب بازیکنانم را قانع کنم که از جلو پرس کنند.

خبرگزاری میزان - قربان بردیف، سرمربی تیم فوتبال تراکتور پس از پیروزی مقابل تیم نفت مسجدسلیمان در هفته نهم لیگ برتر در نشست خبری صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید.

*بعد از گلزنی می‌خواستم بازیکنانم بازی را نگه دارند و شرایطی که از آن‌ها می‌خواستیم اتفاق نیفتاد، اما بعد از گل دومی که خوردیم بازیکنان دوباره بازی کردند و توانستیم پیروز شویم. این برد را به بازیکنان و به همه هواداران تبریک می‌گویم.

*بعد از گل سریعی که زدیم، پرس لازم از سوی بازیکنان انجام نشد. پرس هم یکی از تاکتیک‌های فوتبال است. جاگیری‌های نادرست بازیکنان ما و آنچیزی که در تمرین انجام داده‌آیم را انجام ندادند و آنها به توپ نگاه می‌کردند.

*اقاجانپور مصدوم بود و بازی نکرد حتی تمرین هم نکرده بود. قرار نیست شما همه چیز را بدانید.

*قبل از گلزنی هم به بازیکنانم گفته بود که باید از جلو حریف را پرس کنیم و از ابتدای بازی چنین کاری می‌کردیم و در نهایت هم یک ضربه کاشته باعث شد که به گل برسیم، اما بعد از گل بازیکنان به دنبال حفظ بازی بودند. من قبل از همه خودم را مقصر می‌دانم که نتوانسته‌ام خوب بازیکنانم را قانع کنم که از جلو پرس کنند. بله من از شیوه بازی بازیکنان راضی نبودم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *