بیانی: می‌شد زمان تعطیلی لیگ کمتر باشد/ ملوان هم شانس پیروزی داشت

19:01 - 22 مهر 1401
کد خبر: ۴۴۷۴۶۱۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مربی تیم فوتبال هوادار تهران گفت: اگر تعطیلی تمرینات‌مان زیاد باشد، باید دوباره بدنسازی کنیم.

خبرگزاری میزان - شاهرخ بیانی، مربی تیم فوتبال هوادار تهران پس از پیروزی تیمش مقابل ملوان بندر انزلی در هفته نهم لیگ برتر فوتبال صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید.

*قبلا هم گفته بودم که در 2 بازی خیلی بد امتیاز از دست دادیم و شرایط بدی در جدول پیدا کردیم. خداراشکر با تمرینات مرتبی که داشتیم، در بازی قبل مس کرمان را شکست دادیم و این هفته هم بازی خیلی سختی مقابل ملوان داشتیم. این تیم تیم باریشه‌ و جوان است. 3 امتیاز مهمی را گرفتیم تا از ته جدول جدا شویم.

*ملوان هم شانس گل داشت و می‌توانست برنده بازی باشند. ملوان تیم و مربی جوانی دارد و باید به آن‌ها هم خسته نباشید بگویم. فوتبال همین است و تیم‌ها خیلی نزدیک به هم بازی می‌کنند بویژه تیم‌های جوان. جایگاه ملوان اینجای جدول نیست.  

*بازیکنی در تیم ملی نداریم و در تعطیلی لیگ تیم‌مان خیلی صدمه می‌بیند. اگر تعطیلی تمرینات‌مان زیاد باشد، باید دوباره بدنسازی کنیم و اگر بخواهیم در شرایط مسابقه باشیم با چه تیمی بازی کنیم؟ خیلی وضع خراب می‌شود، فکر می‌کنم می‌شد زمان تعطیلی لیگ کمتر باشد و ما بازی‌هایمان را انجام می‌دادیم و لیگ برای جام جهانی برای 20 روز تعطیل می‌شد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *