سیدعباسی: توانایی شکست سایپا را داریم/ شهرداری ارومیه بدون بازی تدارکاتی وارد لیگ شده

8:45 - 23 مهر 1401
کد خبر: ۴۴۷۴۴۱۱
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: کلا ۱۴ بازیکن تیم بسته شده است و طبق قوانین در حال حاضر ۳-۴ جای خالی داریم.

جهانگیر سیدعباسی در گفت‌وگو با میزان، درباره وضعیت تیم والیبال شهرداری ارومیه در هفته‌های ابتدایی لیگ برتر، اظهار داشت: باتوجه به اینکه مجوز تیمداری شهرداری ارومیه از ارگان‌های ذی‌ربط برای حضور در رقابت‌های این فصل لیگ برتر دیر صادر شد، با تلاش‌‌های شهردار محترم ارومیه برای گرفتن تاییدیه‌ها از وزارت کشور، استانداری و دادگستری بالاخره در دقیقه ۹۰، حضور نماینده ارومیه با پرداخت حق ورودی به فدراسیون والیبال نهایی شد. به همین دلیل ناچار بودیم تیمی را با ترکیبی از بازیکنان جوان بومی و برخی از بازیکنان باتجربه ببندیم. تیم فعلی شهرداری ارومیه متشکل از بازیکنان جوان بومی است که در سال‌های قبل فرصت کمی برای درخشش در تیم شهرشان داشتند. البته چند بازیکن باتجربه مانند پرویز پزشکی، سعید مصطفی‌وند و آرش کشاورزی را هم داریم که قطعا با افزایش هماهنگی در هفته‌های بعدی بیشتر به کمک تیم خواهند آمد.

وی افزود: باتوجه با اینکه تیم دیر بسته شد نتوانستیم بازیکنان سرشناس و بومی ارومیه را جذب کنیم زیرا اکثر بازیکنان تراز اول ارومیه‌ای با تیم‌های دیگر قرارداد بسته بودند. از سوی دیگر چون تیم در روزهای آخر بسته شد هنوز به هماهنگی مطلوب نرسیده‌ایم. سردرگمی که در بازی اول مقابل گیتی‌پسند داشتیم، طبیعی بود زیرا هیچ بازی تدارکاتی نداشتیم، اما در بازی دوم مقابل مس رفسنجان خیلی کم اشتباه‌تر بودیم. هواداران با توجه به شرایط امسال باید کمی زمان دهند تا با کسب هماهنگی رفته رفته به شرایط خوبی برسیم.

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه در خصوص احتمال تقویت در نیم فصل، خاطرنشان کرد: کلا ۱۴ بازیکن تیم بسته شده است و طبق قوانین در حال حاضر ۳-۴ جای خالی داریم. با شهردار محترم درباره تقویت تیم صحبت‌هایی داشته‌ایم، اما قطعا نتایج و روند تیم می‌تواند در جذب بازیکنان مهم باشد. باید تاکید کنم هدف اصلی ما اینست که امسال سهمیه لیگ برتری ارومیه را با سرمایه‌گذاری روی جوانان حفظ کنیم تا برای فصل آینده با بودجه‌‌ای معقول و جذب چند ستاره دوباره در قامت مدعی ظاهر خواهیم‌. البته در این فصل هم نیم نگاهی به رسیدن به مرحله پلی‌آف داریم.

سیدعباسی در پایان درباره دیدار هفته چهارم مقابل سایپا، گفت: سایپا ترکیبی از بازیکنان جوان و چند بازیکن باتجربه مانند عادل غلامی را در اختیار دارد، اما با روند تمرینات به نظرم پتانسیل شکست سایپا را داریم. البته یک تفاوت اساسی وجود دارد زیرا سایپا تقریبا از ۴ ماه پیش تمریناتش را آغاز کرده، اما ما کلا ۲ بازی رسمی داشته‌ایم. بازی با سایپا بسیار حائز اهمیت است و امیدوارم با کاهش اشتباهات و تنوع حملات بتوانیم نخستین بردمان را کسب کنیم چرا که این پیروزی در روحیه بازیکنان جوان تیم در ادامه راه خیلی موثر خواهد بود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *