حسینی: روی‌ غافل‌گیری گل خوردیم/ از تساوی مقابل فولاد خوشحالم

21:22 - 21 مهر 1401
کد خبر: ۴۴۷۳۷۴۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران گفت: در نیمه دوم در غافل‌گیری گل خوردیم و با تغییر تاکتیک و نفر یک گل خوب زدیم و بازی را مساوی کردیم.

خبرگزاری میزان - سیدمجتبی حسینی در نشست خبری پس از دیدار پیکان تهران مقابل فولاد اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*بازی دشواری بود فولاد تیم با کیفیتی است و قوی بازی می کند. بازی کردن مقابل فولاد دشوار است. با برنامه آمدیم اول تیم فولاد را کنترل کنیم و در ادامه از موقعیت ها استفاده کنیم. فولاد یک مقدار بیشتر صاحب بازی بود. در نیمه دوم در غافل‌گیری گل خوردیم و با تغییر تاکتیک و نفر یک گل خوب زدیم و بازی را مساوی کردیم. من از همین جا خوشحالی خودم را ابراز می کنم.

*فولاد مربی خوب و بازیکنان خوبی دارد. آنها جز هشت تیم برتر آسیا هستند. جا دارد از بچه های  تیم که در این بازی سخت و زمین سخت نتیجه را برگرداندند، تشکر کنم.

*هیچ وقت در فوتبال روز دنیا یک دروازه‌بان نباید بخوابد روی زمین و وقت‌کشی کند. من موافق چنین رفتارهایی نیستم و برای همین به او تذکر دادم. این کار در دنیا منسوخ شده است، اما در رابطه با دستیارم باید بگویم در تیم ما اصلا این طور نیست. اگر چنین صحبتی مطرح می‌شود روی مربیان ما فشار می‌آید.

*دستیارم واقعا آدم مودبی است. او اگر حرفی زده، از روی تعصب به تیم بوده است. ما باید مراقب رفتارمان در مورد تیم مقابل، داوری و... باشیم. من اینها را گفتم تا از سرمربی تیم فولاد عذرخواهی کنم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *