کریمی: دیدار ما با سپاهان جنگ دارا و ندار بود

21:12 - 21 مهر 1401
کد خبر: ۴۴۷۳۷۳۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: به لحاظ مالی دو تیم قابل قیاس نیستند اما به لحاظ مهره‌ای هم واقعا جنگ دارا و ندار بود.

خبرگزاری میزان - فیروز کریمی در نشست خبری پس از دیدار صنعت نفت آبادان مقابل سپاهان اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*هر چند نتیجه کم‌بار بود، اما روند رو به جلوی صنعت نفت کاملا مشهود است. در روزی که تیم حریف پرمهره بود و نیمکتی خیلی قوی داشت، مشکل نیمکت ضعیف داشتیم. در کل به هیچ وجه دنبال توجیه این نتیجه نیستم. ان‌شاءالله به فضل خدا رتبه صنعت نفت تک‌رقمی خواهد شد.

*تا همین الان رتبه ما خیلی بد بوده، اما با همین یار محدود بهترین بازیکن خود یعنی طالب ریکانی را با حدود 10 سرمی که زد توانستیم یک نیمه به زمین بیاوریم و از او استفاده کنیم. 

*با همین بضاعت پایین خود حسن بیت سعید و عماد میرجوان را در اختیار نداشتیم. با وجود اینکه بضاعت پایینی داریم تعدادی از نفرات را به دلیل بیماری و مشکلاتشان در اختیار نداریم. جنگ ما با سپاهان جنگ تعویض‌ها بود.

*وقتی بازیکنانمان رو به افت بودند تعویض کردیم، اما نفرات جایگزین نمی‌توانستند جای آنها را پر کنند. سپاهان هرچه تعویض کرد وضعیتش بهتر شد. به لحاظ مالی دو تیم قابل قیاس نیستند اما به لحاظ مهره‌ای هم واقعا جنگ دارا و ندار بود. حسن بیت سعید، میرجوان و ریکانی بازیکنان ثابت ما هستند. 30 درصد از نفرات اصلی خود را در این مسابقه نداشتیم. از احسان مرادیان هم که دروازه‌بان اصلی صنعت نفت است هم نام نمی‌برم. او را هم امروز نداشتیم و به جایش از فرزین گروسیان استفاده کردیم. 

*30 تا 40 درصد موجودی خود را در اختیار نداشتیم. با تمام این تفاسیر چندین موقعیت خوب ایجاد کردیم. پرسپولیس هفته گذشته مقابل همین سپاهان نتوانست دو موقعیت به دست آورد. اگر در زدن ضربات نهایی مقداری دقت داشتیم قبل از یک بر صفر شدن بازی جلو می‌افتادیم و پس از به ثمر رسیدن گل حریف نیز با زدن یک گل دیگر جلو می‌افتادیم. 

*حل این موضوع زمان می‌برد. تا بخواهیم نفرات خود را در جلوی زمین جا بیندازیم، زمان می‌برد. درخواست کرده‌ایم یک تا دو بازیکن خوب امیدمان بیایند و آنها نیز برای جا افتادن نیاز به زمان دارند. موقعیت‌های خوبی ایجاد کردیم و فوتبال خوب و مالکانه‌ای داشتیم. اگر بخواهیم انصاف را رعایت کنیم، فوتبال پایاپایی بود.

*سپاهان تعویض‌هایی کرد که سبب سربلندی‌اش شد، اما ما نتوانستیم از تعویض‌ها استفاده کنیم. هرچه رو به جلو رفتیم تعویض‌های ضعیف‌تری انجام دادیم. حسین ساکی اصلا در شرایط خوبی نبود. هر دو گل را هم از جانب او خوردیم. باید روی این بازیکن که مهره خوب صنعت نفت است بیشتر کار کنیم. ان‌شاءالله بتوانیم در بازی بعد جبران مافات کنیم.

انتهای پیام/


برچسب ها: فیروز کریمی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *