رحمتی: تیم سازی زمان بر و طاقت فرساست/ می‌دانیم در خانه باید چگونه بازی کنیم

20:02 - 21 مهر 1401
کد خبر: ۴۴۷۳۷۰۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: بازی قبلی اگر داور بازی یک ثانیه حوصله به خرج می‌داد، می‌توانستیم با سه امتیاز از بازی بیرون خانه برگردیم.

خبرگزاری میزان - سیدمهدی رحمتی در نشست خبری پیش از دیدار آلومینیوم اراک مقابل مس کرمان اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*فردا بازی بسیار مهمی مقابل مس کرمان داریم. آن‌ها منسجم و دونده هستند. من هم دو سال در مس بازی کردم و در کنار حسین خانی توانستیم سهمیه آسیایی کسب کنیم. خوشحالم آن‌ها توانستند دوباره موفق شوند و به لیگ برتر صعود کنند. ما از شرایط موجود باخبر هستیم و طبق صحبت‌هایمان سعی کردیم تمام شرایط را به بازیکنان توضیح دهیم.

*بازی پیش رو بسیار برای ما مهم است و سعی می‌کنیم تمام و توان‌مان را بگذاریم و روندمان را ادامه دهیم. امیدوارم با زحمت همه سربلند از زمین بیرون بیاییم. تیم سازی زمان بر و طاقت فرسا است. کاری که ما از ابتدا شروع کردیم، سختی‌های زیادی داشت. بازیکنان جدید کم کم دارند با شرایط آشنا می‌شوند و همه می‌بینند روند صعودی داریم.

*بازیکنان ما در حال تلاش هستند تا چیزهایی که کادرفنی می‌خواهند را انجام دهند. بازی قبلی اگر داور بازی یک ثانیه حوصله به خرج می‌داد، می‌توانستیم با سه امتیاز از بازی بیرون خانه برگردیم. با این حال بازیکنان ما آگاه هستند و می‌دانیم در خانه چگونه بازی کنیم. هر چقدر جلوتر برویم بهتر خواهیم شد.

*ما محروم نداریم اما مهران موسوی مصدوم است و او را برای بازی فردا نداریم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *